Palmer Luckey - človek, ki je sprožil sodobno sceno navidezne resničnosti - je izdelal sistem navidezne resničnosti, ki ga verjetno nikoli nihče ne bo sprobal. Razen morda, če bi bil v to prisiljen.
Popolna norost
Slušalke za navidezno resničnost, kot sta PSVR in Facebookova Meta Quest 2, vas lahko popeljejo v virtualne svetove, v katerih se počutite, kot da ste dejansko tam, zdaj pa je Palmer šel še korak dlje, saj lahko smrtonosno srečanje v igri pomeni več kot le konec igre.
Palmer Luckey, ki je razvil sistem Oculus Rift, še preden je podjetje prevzel Facebook, in razvil je opremo, ki uporabnika dobesedno ubijejo, če v igri umre.
Naprava je opremljena z nizom eksplozivnih nabojev, ki eksplodirajo, ko zaslon utripne z določeno frekvenco, kar uporabnika v bistvu v trenutku ubije. Zamisel je poklon podobni napravi iz manga serije Sword Art Online.
Zakaj?
"Zamisel, da svoje resnično življenje povežeš z virtualnim avatarjem, me že od nekdaj navdušuje - v trenutku dvigneš stave na najvišjo raven in prisiliš ljudi, da temeljito premislijo, kako naj se lotijo igre," je zapisal Luckey.
"Zaradi prefinjene grafike je igra morda videti bolj resnična, a le grožnja resnih posledic lahko povzroči, da se vam in vsem drugim osebam v igri zdi dejansko resnična."
Ni zbral poguma
Luckey zaenkrat še ni bil dovolj pogumen, da bi dejansko preizkusil svojo napravo, saj je, po lastnih besedah, mehanizem "preveč nestanoviten", poleg tega nima igre, ki bi bila vredna tega, da bi tvegal svoje življenje.
"Na tej točki je to le kos pisarniške umetnosti, ki spodbuja razmišljanje in opominja na neraziskane poti pri oblikovanju iger," je zapisal.