Waterloo je postal takojšnja uspešnica, ki je štiri neznane Švede povzdignila med zvezdnike. Mnenje britanske žirije, ki je bilo z nič točkami manj navdušeno, pa se po pisanju Guardiana ni izkazalo za pomembno, saj se je zdelo, da je bil vsem drugim Abbin nastop všeč. Ta je vodil na glasbeno pot, ki je prinesla osem albumov in zapuščino, ki še vedno odmeva.
Vrhunci in slabosti omenjenega evrovizijskega večera bodo le del razstave v Areni 02, ki bo podala zgodbo o Agnethi Fältskog, Björnu Ulvaeusu, Bennyju Anderssonu in Anni-Frid Lyngstad. Vključevala bo predmete, fotografije, videe, intervjuje, kostume in zasebna pisma, mnoga od njih bodo na ogled prvič.
Obiskovalce bo popeljala skozi zgodbo o skupini prek njenih albumov, od plošče Ring Ring iz leta 1973 do plošče The Visitors iz leta 1981. Vsaka bo postavljena v širši kontekst dogajanja v tistem času, tako kulturni kot politični.
To bo večja različica razstave, ki jo je v Southbank Centre pred dvema letoma postavila takratna umetniška direktorica Jude Kelly ob koncu zaznamovanja leta nordijske umetnosti in kulture. Medtem ko je bila razstava v Southbanku majhna in zato intimna, ima Arena 02 na voljo 1300 kvadratnih metrov.
Po mnenju Jude Kelly je bil vsak Abbin album drugačen. Vsak je vseboval pop zvok, a tudi »zelo poseben ton in je izšel v posebnem trenutku zgodovine,« je povedala po poročanju Guardiana.