»Komaj diham. Obisk Cannesa je res izjemen. Ob vsem glamurju, ki ga premore najpomembnejši filmski festival na svetu, se v zakulisju dogaja največja filmska 'tržnica' na svetu, ki pa ni tako glamurozna, še posebno ne ob nekajdnevnih norenjih po sestankih in zabavah, ki pa so del nujnega povezovanja. Na straniščih filmskega marketa ni nenavadno, če vidiš, da se dame ne samo ličijo, temveč tudi preoblačijo v petke in večerne toalete, umivajo zobe, lakirajo nohte. Prvič mi je bilo to šokantno. Ko pa sem ugotovila, da moraš spanje za normalno ceno v bližini prizorišča rezervirati nekaj mesecev prej, mi je bilo jasno, da je edina druga možnost velika torba z vsemi možnimi oblačili,« razlaga igralka in producentka Aleksandra. Takšen je bil tudi letošnji festival.
»Čeprav obožujem Francijo in vse francosko, sem bila kar nekajkrat razočarana: opeharili so me pri plačilu v lokalu, prevozu z Uberjem in celo na začetku za celoten (ne majhen) znesek za apartma, kar bi pričakovali kje na 'divjem vzhodu', in ne na 'urejenem zahodu'. Tako sem polovico dragocenega canskega časa preživela na policiji, ki se je na koncu 'naredila francoza' in dvignila roke v stilu, to ni naša stvar. Tako je primer prevzela slovenska policija, meni pa je postalo končno razumljivo, zakaj in od kod prihaja fraza 'delati se francoza',« pove igralka, ki pa se ji je kljub vsemu udeležba izplačala, saj se uspešno pripravlja na celovečerni film o Nikoli Tesli, kjer pa ne bo igrala Tesle, temveč ga bo koproducirala. Uspešna pa je bila tudi projekcija filma Vsi proti vsem Andreja Košaka, v katerem tudi igra. Tako ji Cannes ostaja v grenko-sladkem spominu.