V enem bolj bizarnih preobratov v zgodovini avtomobilske industrije je le nekaj dni po premieri novega modela, malega SUV milano, to ime že preteklost. Alfin križanec B-segmenta se bo imenoval junior. Razlog tiči v pogromu italijanske vlade, še posebej ministra za ekonomski razvoj, ker obstaja zakon, da produkti, ki niso narejeni v Italiji, ne smejo nositi italijanskih imen. Milano je na tekočih trakovih v Tichyju na Poljskem, kjer nastajata tudi tehnična brata jeep avenger in fiat 600x.
Ne, danes je 20. april, ne prvi, milano gre z malčice, ki se bo imenovala junior. Čeprav v Alfi Romeo menijo, da z imenom ne kršijo nobenega zakona, so se odločili, da so še pomembnejše stvari kot ime avtomobila, zato bo zdaj na vrsti ime, ki je bilo tako ali tako v ožjem izboru, skupaj z še enim prelazom, Brenero.
V tovarni so se v sporočilu za javnost zahvalili za zanimanje in pozitiven sprejem, pa tudi italijanskim prodajalcem za podporo, novinarjem za ves medijski prostor in na koncu še vladi za zastonjsko publiciteto. Jean-Philippe Imparato je povedal: »Odločili smo se za zamenjavo imena, čeprav vemo, da nam tega ne bi bilo treba storiti, ker želimo ohraniti pozitivna čustva, ki so jih naši izdelki vedno generirali, in da bi se izognili kakršnikoli kontroverznosti.«
Tudi ime Junior tako kot Milano ni novo pri italijanski znamki. Leta 1966 je Alfa Romeo nadela ime modelu GT 1300 Junior, ki je postal ikona v zgodovini znamke. Novi junior naj bi to ponovil. Sprememb imen tik pred zdajci je bilo kar nekaj. Že za giulietto je bilo predvideno ime milano, ki je bilo uporabljeno pred tem za alfo 75 v ZDA, pa tudi zdaj že upokojeni mito bi moral biti prav junior.