Lansko jesen smo na salonu v Münchnu spremljali razkritje koncepta Vision Neu Klasse v limuzinski obliki, zdaj pa Nemci družino novih električarjev dopolnjujejo še s križancem, ki so mu dodali oznako X. Najbolj opazen oblikovni detajl so manjše osvetljene ledvičke, ki skupaj z matričnimi žarometi zmorejo ustvariti poseben svetlobni učinek, ko se voznik približa avtomobilu. Uradno pri BMW o dimenzijah ne govorijo, a slišati je, da novinec v dolžino meri okrog 4,7 metra, kar je približno toliko, kot je dolg aktualni X3. Zadnji del na neki način malce spominja na X5 ali celo velikega XM, kjer ne manjkajo podolgovate luči z novo grafiko in difuzor.
Pogled v notranjost razkriva uvedbo posebnega sistema Panoramic Vision, ki seveda prihaja tudi v serijski model. Gre za poseben prikazovalnik, ki se razteza čez celotno širino vetrobranskega stekla in popolnoma spremeni predstavo o armaturni plošči, kot jo poznamo zdaj. Iz prostostoječega zaslona na sredinski konzoli bo mogoče z eno potezo urediti, da se bodo na tem podolgovatem zaslonu prikazali želeni podatki. Celotna zasnova potniškega prostora deluje prostorno, udobno in po načelu manj je več. Gumbov in stikal tako rekoč ni opaziti, so se pa izdatno potrudili pri razvoju ambientalne osvetlitve kabine.
Kar zadeva pogon, je znano le dejstvo, da se uporablja šesta generacija pogonov eDrive, da ima litij-ionska baterija 20 odstotkov več kapacitete in da za polnjenje skrbi 800-voltna arhitektura. To v praksi pomeni, da bo za doseg 300 kilometrov potreben le 10-minutni postanek.
Kot že omenjeno, vision neue klase bo prvi avtomobil, ki se bo proizvajal v madžarski tovarni od sredine prihodnjega leta, leto pozneje pa se mu bo pridružila še limuzina. To sta le dva od skupno šestih načrtovanih električnih novincev.