Se torej pripravlja vojna proti netaktilnim funkcijam in izgubljanju pozornosti s tapkanjem po zaslonu in volanih? Za zdaj ne, ampak ... V neki bližnji prihodnosti bodo tako dodali še eno kategorijo pri meritvah, imenovano Varna vožnja, ki bo dejansko kaznovala tiščanje vseh mogočih funkcij, sploh tistih najbolj pogostih, na zaslon. Razlog je tudi jasen – upravljanje reči prek zaslona vzame preveč pozornosti ter je preveč okorno in zato nevarno.
Richard Schram, tehnični direktor Euro NCAP, pravi: »Euro NCAP bo spodbujal proizvajalce k uporabi fizičnih, enostavnih in dotikalnih funkcij za osnovne funkcije, kot so brisalniki, smerniki in gumb za opozorilo s štirimi smerniki. Brez tega pet zvezdic ne bo mogočih, ampak za zdaj je v 99 odstotkih avtomobilov to še vedno vezano na gumbe in ročice. V primeru opozorilnih štirih smernikov je to celo obvezno in edina izjema, ki jo poznam, je tesla. V novih modelih uporablja digitalne gumbe na dotik na volanu za brisalnike in smernike. To sicer ni zaslon na dotik, vseeno pa ne dosega kriterija enostavnosti upravljanja.«
Zdi se, da za zdaj EuroNCAP želi predvsem preprečiti, da bi drugi proizvajalci sledili tesli, še vedno pa čakamo na prepoved upravljanja klimatske naprave, ogrevanja sedežev in varnostnih sistemov prek okornih menijev na zaslonu.