Osnovni cayenne še vedno premore trilitrski turbo V6, le da ima zdaj več moči, 260 kW (353 KM) in 499 Nm navora, kar je slabih 50 Nm več. Tu je tudi model Cayenne E-Hybrid, z enakim motorjem, ki ima še močnejši elektromotor, ki zdaj premore 130 kW, skupna moč pa je 345 kW (470 KM). Povečana je tudi baterija, zdaj ima namesto 17,9 kWh precej večjo kapaciteto – 25,9 kW, o dosegu pa za zdaj še niso govorili. Reč se lahko na domači vtičnici z 11 kW napolni v dveh urah in pol.
Tu je tudi cayenne S, ki se je otresel motorja V6 in ga zamenjal s twin turbo štirilitrskim V8, motor pa zmore 349 kW (476 KM) in 601 Nm navora. Tako običajni cayenne kot kupe se z opcijskim do stotice izstrelita v 4,5 sekunde, končna hitrost pa je 272 km/h.
Čisto na vrhu kraljuje model Cayenne Coupe Turbo GT z V8, navitim na 485 kW (660 KM), do stotice pa pride v 3,2 sekunde, končna hitrost je 304 km/h. Turbo GT ima tudi serijski štirikolesni volan, zračno vzmetenje, keramične zavore in izpušne cevi iz titana.
Cayenne, S in E-Hybrid imajo nove dvoventilske blažilnike z ločenimi fazami kompresije, Porsche Active Suspension Management pa je serijski. Porsche pravi, da je novo vzmetenje močno izboljšalo nagibanje karoserije. Novo zračno blaženje je na voljo za doplačilo.
Prenovljeni cayenne je ohranil prvotni videz, a s kar nekaj spremembami. Matrični LED-žarometi so serijski in so malo bolj ostrih potez, nov je motorni pokrov, novi so blatniki. Na zadku luči segajo čez celotno širino, cayenne pa je na voljo s tremi novimi barvami: algarve blue metallic, montego blue metallic in arctic grey. Cayenne coupe ima na voljo lightweight sport package, ki prinese še 33 kilogramov manj, podrobnosti še ni.
Armatura je popolnoma prenovljena. Tu je prosto stoječi ukrivljeni 12,6-palčni zaslon z merilniki s prilagajanjem na volanu. Asistent za vozni pas je zdaj serijski. Osrednji del ima 12,3-palčni infotainment, stikalo za prestavljanje pa je nameščeno med oba zaslona. Pod osrednjim zaslonom je konzola s stikali in kapacitativnimi gumbi za upravljanje klimatske naprave in infotainmenta. Pod njim je predalček za brezžično polnjenje mobilnika z jakostjo 15 W.
Sovoznik je dobil možnost 10,9-palčnega zaslona, ki omogoča upravljanje navigacijskega sistema ali pa gledanje filmov, saj poseben premaz skriva vsebino pred voznikom.
Prvi kupci bodo prenovljenega cayenna dobili letos poleti.