Medtem ko smo se že razpisali o seatu leon x-perience, bo VW istočasno predstavil še svojo terensko-karavansko različico golfa v izvedbi Alltrack.
Pa gremo od začetka. Na terenski različici Alltrack takoj opazimo, da si vozilo deli karoserijo z izvedbo Variant, a da je nekoliko višje (20 mm večji odmik od tal). Sicer pa izstopajo črne razširitve kolesnih ohišij, zaščita pa se nadaljuje še na pragovih in spodnjem delu odbijačev. V notranjosti sicer ne bo kakšnih večjih sprememb, kar pa tudi ne bi bilo smiselno. Zadovoljiti se bomo morali z usnjenim volanom in glavo prestavne ročice, novimi sedežnimi prevlekami ter nekaj novimi barvnimi dodatki in letvicami.
Novinec bo imel serijski štirikolesni pogon 4MOTION s haldex sklopko, ki se aktivira še preden nastopi zdrsavanje. Pri nizkih obremenitvah ali v potisni fazi bo vozilo gnano izključno na sprednjo premo, zadnja se pri tem oddvoji, kar bo pomagalo pri varčevanju z gorivom. Je pa po potrebni možno preusmeriti skoraj 100 % pogonskega momenta za zadnjo premo.
S terenskim voznim profilom lahko aktiviramo tudi funkcijo za nadzorovani spust, spremeni pa se tudi delovanje ABS-sistema. Sicer pa se lahko alltrack pohvali tudi z dobro vlečno silo, zmore namreč vleči do dve toni.
Motorji, ki bodo zanj na voljo so en TSI in trije TDI-ji. 1.8 TSI (132 kW), 1.6 TSI (81 kW), 2.0 TDI (110 kW) in 2.0 TDI (135 kW). Novega alltracka pričakujemo pomladi prihodnje leto.