Dober razlog za nadaljevanje razvoja in nagraditev novega X6 je zagotovo tudi dober rezultat prodaje. Modelov X6 je BMW prodal kar četrt milijona, od tega največ na kitajskem in ameriškem trgu. BMW tako predstavlja novega ekscentrika, ki bo v kratkem dobil še novega nemškega konkurenta, mercedesa MLC.
X6 se optično naslanja na brata X5, ki je zanj tudi predal platformo. Še največjo razliko spredaj opazimo pri vstopih za zrak, so pa pri BMW-ju olepšali zadek novega X6, ki je zdaj zagotovo bolj harmoničen. Izboljšana je tudi aerodinamika vozila, zračni upor vozila precej nižji v primerjavi s prvo generacijo vozila. Je pa novinec tudi 40 kilogramov lažji (odvisno od različice), ima pa tudi nekaj novih funkcij za varčevanje, med njimi še funkcijo jadranja. V praksi to pomeni, da bo v povprečju poraba do 22 % nižja, kot pri predhodniku.
V kabini 4.909-milimetrskega mogotca najdemo predvsem več prostora. Enako velja za prtljažnik, kamor bomo lahko zložili 1.525 litrov prtljage, kar je 75 litrov več, kot pri prejšnji generaciji X6. Prtljažna vrata bomo lahko odprli z zamahom noge pod zadnjim odbijačem. Seveda bo opreme ponovno ogromno, serijski pa bodo štirikolesni pogon (xDrive) in varnostni paket Driving Assistant.
Na začetku prodaje, ki bo stekla v letošnjem decembru, bodo na voljo 4,4-litrski V8 bencinski motor s 331 kW moči in 650 Nm navora (50i). S tem agregatom bo X6 z mesta do 100 km/h pospešil v 4,8 sekundah, porabil pa naj bi 9,7 l/100 km. Na voljo bo tudi vrstni šestvaljnik s 190 kW moči (xDrive30d) in še en dizelski šestvaljnik s trojnim turbo puhalom (280 kW, 740 Nm, 6,6 l/100 km; M50d). Na začetku 2015 bo sledil še xDrive35i z 225 kW in xDrive40d z 230 kW.
Pa cene? Za slovenski trg še zaenkrat niso znane, bo pa vstopna cena v Nemčiji postavljena na 66.150 evrov za model X6 xDrive35i, dizelski xDrive30d pa bo stal 66.650 evrov. Pričakujemo, da bodo cene za vstopne modele podobne, za bolje motorizirane pa precej višje. Dizelski M bo namreč v Nemčiji stal 87.300 evrov, bencinski 50i pa 82.500 evrov.