BMW se je odločil in na prvi pogled se je odločil zelo dobro. Iz serije 1 kupe in kabrio je ustvaril serijo 2. Dvovratni lepotec bomo prepoznali že na daleč, vsekakor pa se veselimo proporcev novinca: dolgi prednji del, kratki previsi in karakteristični zadek.
Serija 2 je v primerjavi s predhodnikom v dolžino in širino pridobila nekaj centimetrov. V dolžino tako zdaj meri 4.432 mm, širino 1.774 mm, medosje pa je prav tako daljše, zdaj meri 2.690 mm. Je pa širša tudi osna razdalja, ki zdaj meri 1.521 mm in zadaj 1.556 mm. Prtljažnik? 390 litrov.
Na začetku bosta na voljo dva bencinska in trije dizelski motorji, med njimi bo vstopni model 220i, ki bo iz 2,0-litrskega štirivaljnika iztisnil 135 kW moči. Najmočnejši bo M235i z 240 kW moči. Pri dizelskih motorjih bo najšibkejši 218d s 105 kW, sledita pa še 220d (135 kW) in 235d (160 kW).
BMW je seveda vanj vgradil sistem upravljanja BMW iDrive, zaslon na osrednji konzoli pa je prostostoječ, kot pri drugih modelih, tudi za serijo 2 pa bo na voljo nabor dodatne opreme, ki smo je pri BMW-jih že vajeni: sistem preklapljanje med dolgim in kratkim snopom, sistem za osvetljevanje ovinkov, parkirni asistent, kamera za vzvratno vožnjo itd.
BMW je prav tako že objavil cene za majhnega športnika, te se za 220i prično pri 31.400 evrov, M235i 49.500 in 220d pri 32.600 evrov.