Ford je veliko dodatnega truda vložil v varnost njenih relistov. Kletka vozila je ročno izdelana, tako da ta prenese obremenitev desetih ton. Kletka je sestavljena iz 35 metrov jeklenih cevi, ki se sicer uporabljajo v letalski indrustriji.
“Če narediš napako pri 150 km/h, hitro poletiš med drevesa ali se kotališ po hribu navzdol,” je pojasnil direktor Fordove ekipe Malcolm Wilson. “Fiesta je že sicer izjemno čvrsta, a smo vložili še veliko dodatnega dela, da bi bil dirkalnik za reli na odlični osnovi kar se da tog in bi prenesel tudi sile pri trčenju, ki se ne morejo primerjati z nezgodami pri običajni vožnji.”
“Kmalu po letu 1980 varnostne opreme v dirkalnikih skoraj ni bilo in pravi čudež je, da se ni več dirkačev ubilo ali resno poškodovalo,” je povedal Wilson. “Fiesta RS WRC je najvarnejši avto za reli, kar jih je Ford izdelal doslej.”
Posebna sedeža nudita večjo zaščito pri bočnih trčenjih zaradi večje oddaljenosti od vrat, napeljava za gašenje pa je vgrajena direktno v vozilo, šobe pa so razporejene po celotni notranjosti. Rezervoar za gorivo je dodatno prožen, obdan s peno in odporen proti predrtju.
Ford je tudi sicer velik podpornik kampanje za povečanje varnosti na cesta v organizaciji Mednarodne avtomobilske zveze (FIA).