Niti slučajno zgrešena poteza - linija DS velja za bolj prestižno od običajne linije pod znamko Citroën. Različice racing pa so bolj športne različice, kar pa je oddelku Citroën Racing zelo lepo uspelo manifestirati. Konceptni R je 35 milimetrov nižji od običajnega DS4, osna razdalja spredaj meri 55 milimetrov več, zadaj pa 75.
Ekipa
Maksimalna energetska neodvisnost s paketom Pametna samooskrba
Nekoliko spremenjen je prednji odbijač, optimirani vstopi za zrak, spremenjene pa so tudi nekatere tehnične komponente. Vozilo bo poganjal 1,6-litrski turbo motor, ki proizvede 188 kW moči, oz. 117,5 kW na liter delovne prostornine. Podvozje in premi sta seveda prilagojeni, prav tako kot zavore s štiribatno čeljustjo in posebnimi 380-milimetrskimi zavornimi diski.
Citroën je konceptno vozilo obul v 19-palčne pnevmatike (235/40). Nekaj sprememb bo na voljo tudi pri barvah vozila - dvobarvna streha in dvobarvna platišča.