Niti slučajno zgrešena poteza - linija DS velja za bolj prestižno od običajne linije pod znamko Citroën. Različice racing pa so bolj športne različice, kar pa je oddelku Citroën Racing zelo lepo uspelo manifestirati. Konceptni R je 35 milimetrov nižji od običajnega DS4, osna razdalja spredaj meri 55 milimetrov več, zadaj pa 75.
Nekoliko spremenjen je prednji odbijač, optimirani vstopi za zrak, spremenjene pa so tudi nekatere tehnične komponente. Vozilo bo poganjal 1,6-litrski turbo motor, ki proizvede 188 kW moči, oz. 117,5 kW na liter delovne prostornine. Podvozje in premi sta seveda prilagojeni, prav tako kot zavore s štiribatno čeljustjo in posebnimi 380-milimetrskimi zavornimi diski.
Citroën je konceptno vozilo obul v 19-palčne pnevmatike (235/40). Nekaj sprememb bo na voljo tudi pri barvah vozila - dvobarvna streha in dvobarvna platišča.