Če ste spremljali naš portal, potem vam je znano, da je Tehnični komite za motorna vozila EU dovolil do leta 2017 proizvodnjo bencinskih motorjev, ki vsebujejo zelo visoke količine trdih delcev v izpuhu. V izpuhu bencinskih motorjev bo namreč lahko do leta 2017 10-krat več tdih delcev, kot pri dizelskih motorjev.
Zveza avtomobilskih proivzajalcev ACEA je namreč zelo močan lobi, ki lahko očitno tudi močno vpliva na tovrstne odločitve. Po eni strani je popolnoma jasno, zakaj je proizvajalcem vozil znižanje trdih delcev v izpuhu takšen bav-bav - v vozila bi morali namreč vgrajevati dodatno tehniko, kot so filtri za trde delce, kar bi lahko tudi majhne avtomobile močno podražilo, s tem pa bi upadla prodaja.
Problem nahaja v najmanjših in najbolj finih delcih, ki so zelo škodljivi zdravju. Enako je potrdila študija iz centra za infekcijske bolezni Helmholtz (Leipzig). 100.000 delcev na kubični centimeter po rezultatih študije, lahko povzroči težave s krvožilnim sistemom in srcem. Na najbolj prometnih križiščih se v zrak izpusti približno 50.000 delcev na kubični centimeter. Dokler se ne dokaže, da so trdi delci iz bencinskih motorjev manj škodljivi, do takrat bi morala veljati enaka mejna vrednost vsebnosti le-teh, kot pri dizelskih motorjih.