Po predstavitvi potentnega dizelskega hibridnega pogona v karavanskem V60, ki je napovedan za serijsko proizvodnjo v novembru tega leta, so elektro motor povezali še z bencinskim 4-valjnikom z dodanim turbinskim polnilnikom, kateri razvija 206 kW moči. Razlog za to se skriva predvsem v čedalje večjem povpraševanju tovrstnih vozil v Ameriki, Rusiji in na Kitajskim - tam se namreč vozniki, ko zaslišijo besedo ''dizelski agregat'', kaj hitro namrščijo.
Bencinski agregat bo v novem modelu preko 8-stopenjskega avtomatskega menjalnika poganjal prednji par koles, elektro motor pa bo poskrbel za zadnjega. S pomočjo veliko sodobnih sistemov, ki spadajo v program ''Volvove okoljevarstvene arhitekture'' naj bi vozilo porabilo do 35 odstotkov manj kot primerljivo zmogljivi konkurenčni terenci.
Kot že V60 bo imel tudi XC60 tri različne programe vožnje: Pure, Hybrid in Power. V programu Pure vozilo za vožnjo uporablja samo električni motor, in to karseda varčno - doseg vozila bo okrog 45 kilometrov. V načinu Hybrid vozilo uporablja oba agregata, simbioza varčnega bencinskega agregata in elektro motorja pa naj bi omogočala povprečno porabo 2,3 litra goriva na 100 kilometrov ter le 53 gramov izpusta CO2 na prevoženi kilometer. V programu Power pa bo vozniku na voljo vsa moč vozila. Ob kombiniranih 257 kW moči in 380 Nm (+ ''električnih'' 200 Nm ) navora, kot jih vozilo takrat zmore, bo pospešek do 100km/h znašal le kratkih 6,1 sekunde. Takrat seveda lahko tudi pozabimo na ''sanjsko'' povprečno porabo goriva.
Hibrid je mogoče polniti kar preko hišne električne vtičnice, postopek pa bo trajal kratke 3,5 ure. Volva zaženemo preko v elektromotor vgrajenega zagonskega generatorja, ki pri pospeševanju prispeva dodatnih 33 kW moči, ob zaviranju pa celo shranjuje energijo. Na krovu hibrida se bo hkrati nahajal še ''Sensus Infotainment System'', ki je nenehno povezan z internetom, vozniku pa ves čas omogoča aktualne podatke o lokacijah polnilnih postaj.