Yaris nove generacije je v dolžino zrasel za 10 centimetrov, njegov prtljažnik pa je večji za 14 litrov (286 litrov) in ne odstopa več toliko od svojih neposrednih tekmecev. Zadnja klop sedaj ni več pomična, saj naj bi bila ta funkcijo med kupci le redko uporabljena, pod zadnjimi sedeži pa naj bi svoje mesto našle tudi baterije, ki bodo poganjale hibridno različico. Sedaj naj bi bile vozne lastnosti povsem prilagojene dinamičnemu evropskemu vozniku, saj so ji namenili bolj neposreden volan ter čvrstejše vzmetenje.
![telefon, mobitel, honor, honor-magic7-lite, trpeznost, vzdrzljivost, baterija, poskodovan-telefon](http://cdn.kme.si/public/images-cache/150x150/2025/01/31/2994250a1146c1a2b7720ffdaa874cae/67a47394e685a/2994250a1146c1a2b7720ffdaa874cae.jpeg)
Zanimivosti
Kako vzdržljive so naše najljubše naprave?
Na slovenskem tržišču bodo vsi novi Yarisi serijsko opremljeni s 7 zračnimi blazinami ter stabilizacijskim sistemom. Od opreme Sol naprej pa bo v avtomobilu svoje mesto našel tudi zanimiv multimedijski vmesnik Toyota Touch (6.1-palčni zaslon, občutljiv na dotik, vzvratna kamera, Bluetooth in USB povezljivost) oziroma za doplačilo tudi njegova internetna navigacijska verzija Toyota Touch&Go (navigacija, Google brskalnik, prometne kamere, pošiljanje in sprejemanje SMS, ...). Postavitev merilnikov je sedaj standardna, torej ne več na sredini, temveč pred voznikom, pa tudi vertikalna postavitev stikal na osrednji konzoli je sedaj zamenjala horizontalna orientiranost.
Motorna ponudba ostaja enaka predhodniku, le z rahlimi dodelavami za še manjšo porabo goriva. Cenovni razpon bo segal od 11.900 evrov za osnovno različico z 1.0-litrskim bencinskim motorjem. Za najdražjega yarisa s paketom opreme style ali sport in 1,4-litrskim turbodizlom pa bo treba odšteti 16.250 evrov. Slovenski uvoznik namerava v letu 2012 prodati 800 vozil.