TV 3 bo v sredo, 23. junija, predvajala uvodno epizodo serije Glee, ene največjih televizijskih uspešnic lanskega leta. Preostale epizode po zgledu ameriške reklamne kampanje sledijo jeseni!
Učitelj španščine Will Schuester (Matthew Morrison) prevzame vodenje šolske pevsko-plesne ekipe, ki že dolgo životari brez uspehov na tekmovanjih. Peterici članov, med katerimi je nadarjena in noro ambiciozna Rachel (Lea Michele), se pridruži športnik Finn (Cory Monteith), Will pa namerava ekipo popeljati do zmage na državnem tekmovanju. Pri tem ga vztrajno ovira Sue Sylvester (Jane Lynch), vodja skupine navijačic, na težave z dvolično ženo Terri (Jessalyn Gilsig) pa Willu pomaga pozabiti razumevajoča šolska svetovalka Emma (Jayma Mays). Zgodba, ki je na prvi pogled bolj tipična za film kot za televizijsko serijo, je popestrena z obilico pevskih in plesnih točk ter z ravno pravšnjo mero kozmetično neoporečnih in pevsko nadarjenih mladcev in mladenk, kombiniranih s predstavniki takih in drugačnih manjšin.
Serija je nastala na podlagi izkušenj avtorja Iana Brennana, ki je bil v srednji šoli član pevskega zbora. Glee si je sprva zamislil kot film, za scenarij, ki ga je spisal po navodilih iz priročnika Pisanje scenarijev za telebane, pa ni več let nihče pokazal zanimanja. Nazadnje so se za nakup in snemanje serije odločili pri televizijski hiši Fox, od samega začetka pa so mislili na to, da sama kvaliteta v poplavi najrazličnejših serij ne zagotavlja uspeha, sploh glede na to, da so ciljna publika serije Glee najstniki, ki se hitro navdušijo nad stvarmi in jih še hitreje pozabijo. Odločitev odgovornih, da bodo začetek predvajanja serije pospremili s premišljeno reklamo in marketingom, se je izkazala za zadetek v polno. Reklamne spote za Glee so intenzivno predvajali med lansko sezono priljubljenega pevskega resničnostnega šova American Idol, uvodna epizoda je bila z velikim pompom uvrščena na spored maja, takoj po finalu šova American Idol, nato pa so gledalce obvestili, da bodo morali na drugo epizodo čakati do septembra. Tveganje se je obrestovalo, uvodno epizodo si je ogledalo skoraj 10 milijonov gledalcev, čez poletje pa sta pričakovanje in zanimanje za Glee s spretnimi reklamnimi prijemi in pojavljanjem igralske ekipe na raznih prireditvah narasla do vrelišča. Serija je pometla s konkurenco in se uvrstila na 15. mesto najbolj gledanih (zlasti tematsko obarvana epizoda z Madonninimi pesmimi je doživela sijajen odziv), kritiki so Glee zasuli s pohvalami za izvirnost, svež pristop in občasne satirične bodice, snemanje druge in tretje sezone pa je že potrjeno. Priredbe znanih pesmi v izvedbi članov igralske ekipe se prodajajo za med, zabeleženih je bilo že čez sedem milijonov nakupov glasbenih datotek po internetu, odlično se prodaja tudi pet zgoščenk s pesmimi iz serije.