Universal Networks International (UNI) namerava 3. septembra svoj TV-program Hallmark preimenovati.
UNI bo to spremembo vpeljal za celotno jugovzhodno Evropo, Hallmark pa se bo po novem imenoval Universal Channel. Preimenovanje je del načrta, s katerim želijo svoje programe ponuditi širše in se usmerjati globalno. Šef UNI-ja za vzhodno in srednjo Evropo Colin MacLeod pravi: "Universal Channel je del razvoja našega podjetja. Program, ki je rasel na temeljih zabavne industrije, bo poleg tradicionalnih zanimivih vsebin ponudil tudi programe, ki so del produkcije Universal Networks Internationala."
UNI širi ponudbo TV-programov in je od leta 2007 njihovo število povečal s 14 na 70, v načrtu pa ima ponuditi 100 programov do prihodnjega leta. Svoje storitve ponujajo v 150 državah po svetu, pred kratkim pa so vložili več milijonov dolarjev v reprogramiranje svojih paradnih programov - SciFi Universal, DIVA Universal, 13th Street Universal, Universal Channel in Studio Universal, ki so del njihove globalne strategije.