Tako se je začelo spoznavanje Honde in Hond v želji, da bi zamenjala mojo staro »Berto«, kot sem ljubkovalno dala ime svojemu staremu avtu, ki je služil dobro. Je pa odslužil.
Že dejstvo, da ima Honda tako bogato zgodovino, dolgo kar 75 let, da je na primer Civic model, ki ima že 50 let obstoja, mi je dalo slutiti, da je tukaj dosti materiala za raziskati. Najprej sem se sprehodila po spletni strani, ker nisem imela niti še ideje kaj točno iščem. Hm, modeli so si res različni – od manjšega mestnega Jazza, malo višjega Crosstarja do izredno športne (uf, tukaj se je pa malo prebudil moj divji jaz) Civic in celega SUV spektra – HR-V ter nova ZR-V in CR-V. Kaj naj rečem, vsak mi je po svoje všeč. In potem začnem brati, kakšno opremo imajo - za začetek osnovni modeli. In tukaj se prvič pojavi en tak resničen uau efekt. Že osnovni modeli namreč ponujajo, kako naj rečem – ni da ni – opreme. Avtomatski menjalnik, hibridni motor, parkirni senzorji, vzvratna kamera, avtomatska klimatska naprava, digitalni merilniki, vsa povezljivost za mobilni telefon, LED žaromete, ogrevane sedeže, aluminijasta platišča ... Tudi varnostni sistemi v sklopu Honda Sensing paketa vsebujejo vse: aktivni tempomat, zaviranje v sili, bere črte in ohranja vozilo na voznem pasu, bere prometne znake in še in še. Zanimivo. Po vsem prebranem sem zožila svoj izbor na dva modela, Honda Civic in Honda ZR-V. Verjemite ali ne, sta si podobna, narejena sta na isti platformi, le da je en bolj športne oblike, drugi pa SUV.
No, v salonu me je najprej očarala nova CR-V. Resnično je popolnoma drugačna od prejšnjih generacij, ki sem jih videvala na cesti. Pusti vtis. Ampak, tukaj sem zaradi Civica in ZR-V. Pa poglejmo kaj ponujata. Sedaj razumem stavek, ki sem ga prebrala – Honda je ustvarjena za voznika. V notranjosti se resnično počutiš, kot da je narejena samo zate. Udobno sedišče, pregledna armatura, razumljivi gumbi, ravno prav velik zaslon. In prostornost. Nobene utesnjenosti. Tudi na zadnjo klop sem se usedla, ker saj veste, kdaj pa kdaj pa že koga peljem. Ja, tudi tistim višjim znancem ne bo hudega. Misel, ki se mi je prikradla je, da je notranjost tako udobna kot moja dnevna soba. No, to je že en velik plus. Potem pa mi je prodajalec pokazal še prtljažnik, kako se zložijo sedeži in koliko prostora pridobiš, če zložiš zadnjo klop. Ja, notri gre moj sup, tudi kolo, boks za mojega kosmatega prijatelja Maxa, pa še v trgovino grem lahko, brez da bi skrbela, ali bodo šle vse vrečke notri in ali moram pred nakupom izprazniti prtljažnik.
Nič, odločila sem se, da preizkusim oba. Priznam, s Civicom sem si dala duška skozi vse možne ovinke. In noro se je držal ceste. Vsi so me opozarjali pred CVT menjalnikom, pa da je glasen. Preizkusite Hondo, slišali boste le motor, ki tako lepo prede in pa vaš izbor glasbe. Res, avto je narejen za vožnjo. Za Civicom pa sva šla na vožnjo še s popolnoma novim ZR-V. Januarja je prišel na slovenske ceste. Všeč mi je bilo visoko sedišče, preglednost. Vožnja pa zelo podobna Civicu, se vidi, da sta z isto osnovo.
Ker imam tako delo, ki zahteva veliko terena in prevažanja raznoraznih izdelkov je bil na koncu moj izbor Honda ZR-V. Prevzela me je ta lepa modra barva in odločitev je padla – hočem točno to. Ker ima osnovni model (no saj ne vem, če je prav, da rečem osnovni, ker na njem ni nič osnovnega) vse, kar potrebujem, sem sedaj ponosna lastnica Honde ZR-V 2.0 e:HEV Elegance, barve Modra still night. Juhuju. Komaj že čakam teh novih avantur, kilometrov in dogodivščin. Slutim, da bo še kak kilometer več kot poprej, ker je vožnja top, hkrati pa je poraba zaradi hibridne tehnologije res nizka, pa še manj izpustov pridelam.
In še to, pri Hondi so se odločili proslaviti svoj jubilej, saj 75 let res ni malo. Oblikovali so prodajno akcijo 75 let, kjer je na voljo 75 vozil z odlično ponudbo. Tudi moja lepa nova ZR-V je bila med srečnimi 75 vozili, jaz pa sem bila še bolj srečna ker sem jo dobila z 2.000€ prihranka, pa še prvi redni servis in vinjeto za le 1 €.
Ta zadnja akcija, redni servis in vinjeta velja za čisto vse modele. Prav tako pa imajo pri Hondi Slovenija še en zanimiv produkt – Jamstvo zvestobe. Naj vam na kratko še to razložim. Honde imajo v osnovi, ko jih kupite, tri leta tovarniške garancije in Honda asistence. Ampak pri Honda Slovenija so šli korak dlje in so tu za vas (nas) tudi po izteku garancije – ob vsakem opravljenem servisu na pooblaščenem servisu namreč lahko popolnoma brezplačno aktivirate tudi Jamstvo zvestobe, ki poskrbi za garancijo na dele in opravljeno delo servisa ter vam nudi prevoz vozila v primeru nesreče ali okvare.
To je moja izkušnja s Hondo in danes po kar nekaj kilometrih lahko rečem, da je bila odločitev ne samo pravilna, ampak enkratna. Tudi Max se strinja, če bi lahko govoril, bi najbrž rekel, zakaj nisi že prej kupila takega avta.