Vendar je Spotifyjeva odločitev za promocijo podkastov privedla do nepričakovanega fenomena: podkasti z "belim šumom". Ti podkasti ne vsebujejo komentarjev ali intervjujev, temveč zgolj dolge posnetke ambientalnih zvokov, kot so šumenje morja, ptičje petje ali zvok dežja. Ljudje te podkaste poslušajo za sprostitev, nekateri pa jih uporabljajo tudi kot pomoč pri nespečnosti.
Bloomberg poroča, da so nekateri ustvarjalci teh vsebin zaslužili do 18.000 dolarjev na mesec. Kljub temu, da so posnetki belega šuma že dolgo priljubljeni, je nenavadno, da so ti posnetki naloženi v Spotifyjevo knjižnico podkastov, ki ponuja višje finančne nagrade ustvarjalcem. Vsak dan naj bi uporabniki Spotifyja poslušali v povprečju tri milijone ur teh ambientalnih podkastov.
V preteklosti je Spotify razmišljal o prepovedi teh vsebin, saj bi s preusmeritvijo uporabnikov k manj stroškovnim vsebinam lahko povečali dobiček za približno 35 milijonov evrov. Nekateri ustvarjalci so opazili nenavadne spremembe, kot so nenadno zmanjšanje števila poslušalcev ali nenadno brisanje epizod.
Zanimivo je, da se je industrija belega šuma razvila v smeri, kjer podjetja pogosto uporabljajo različne trike, da bi povečala svojo prisotnost na platformah, kot je Spotify. Na primer, isto skladbo večkrat ponovno objavijo z različnimi naslovi ali pa jo objavijo pod različnimi umetniškimi imeni, ki pripadajo istemu podjetju.
Kljub vsemu pa je jasno, da imajo ti zvoki pomirjujoč učinek na mnoge poslušalce. Čeprav ni znanstvenega soglasja o koristih belega šuma za sprostitev ali spanje, mnogi trdijo, da jim ti zvoki pomagajo pri sprostitvi ali spanju v hrupnih okoljih.