Zanimivosti

Lepa embalaža še ne pomeni, da je reciklabilna

Oglasno sporočilo
8. 9. 2021, 10.00
Posodobljeno: 8. 9. 2021, 10.17
Deli članek:

Kolikokrat ste že slišali: »Ne zunanjost, notranjost je tista, ki šteje?« Ste kdaj pomislili, da to velja tudi za izdelke in njihovo embalažo? Nemalokrat je namreč embalaža tako luksuzna in izvirna, da nas že samo s tem prepriča k nakupu. A čeprav je embalaža lepa na prvi pogled in odraža izdelek višje kakovosti, to še zdaleč ne pomeni, da ni škodljiva za okolje.

Danes že povsem rutinski tedenski nakupi živil in potrebščin vodijo k celemu kupu odpadne embalaže. Tudi z nakupom parfuma bomo kljub prijetnemu vonju dobili še kup embalaže – od plastičnih ovojev pa do luksuzne škatlice, ki je še dodatno ovita v plastiko. Zavedati se moramo, da je potrebno vsak produkt proučiti in pravilno ločiti vsak element ter ga reciklirati v za to primerne zabojnike. Zato ne šteje samo zunanjost, ampak šteje vsak element tako navzven kot navznoter.

Podjetja so tista, ki v prvi vrsti skrbijo za svoje izdelke in embalažo, ki jo dajejo na trg. Za odgovorno ravnanje in trajnostni razvoj se zavzemajo v podjetju Interseroh d.o.o.. Tako imajo sedaj podjetja na slovenskem trgu priložnost preveriti reciklabilnost svoje embalaže in svojega izdelka s »Check for Recycling«. Programsko orodje analizira sestavo materiala embalaže in možnost razvrščanja ter nadaljnje predelave v nove izdelke ali embalažo – upošteva tudi pokrovčke, barvo in nalepke na njej.

Če embalaža ne doseže standarda reciklabilnosti, mu Interseroh poda nadaljnje smernice za izboljšavo. S »Check for Recycling« znakom se podjetje uvrsti med tista, ki na trgu delujejo trajnostno in odgovorno do družbe.

Podjetja se bodo javnosti lahko predstavila kot taka, ki si prizadevajo biti vključena v krožno ekonomijo s trajnostnimi prijemi. Zagotovo drži, da vam bo lepa embalaža pomagala, da boste svoj izdelek lažje in hitreje prodali. A je vendar v družbi, ki postaja vse bolj okoliško ozaveščena pomembna tudi enostavnost in trajnost.