29. december 1972. Letalo Lockheed L-1011-385-1 TriStar je ob 21 uri in 20 minut z letališča JFK v New Yorku poletelo proti Miamiju s 163-imi potniki in 13 člani posadke. Vremenska napoved je bila dobra, pričakovati je bilo miren let in na letalu je bilo prijetno vzdušje, primerno bližnjemu koncu leta.
Dobri dve uri kasneje so pilot Robert Albin Loft, veteran podjetja Eastern Airline, in kopilota Albert Stockstill in Donald Repo letalo začeli pripravljati na pristanek. Ob 23:32 pa je Stockstill ugotovil, da se indikator pristajalnih zavor ne prižiga. Ostala dva člana posadke sta poskušala ugotoviti, kaj je narobe, in medtem ko so se ukvarjali s problemom, je letalo nenadoma začelo izgubljati višino in je strmoglavilo v floridsko močvirje, Everglades.
Stockstill je umrl takoj ob padcu, kapitan Loft in drugi kopilot, Repo, sta padec sicer preživela, vendar sta kasneje umrla. Skupaj je v nesreči poleg njih umrlo 96 potnikov in še dva člana osebja na avionu. Preživelo je 75 ljudi.
Preiskovalci so prišli do zaključka, da je nesrečo zakrivila napaka posadke, ki je bila zaposlena z reševanjem problema indikatorja pristajalnih zavor in ker drugi kopilot ni bil na svojem mestu, ko so se sprožil alarm zaradi prenizke višine in ga ni mogel slišati.
Ker je letalo letelo ponoči preko temnega terena, posadka tudi ni mogla videti, da se letalo spušča. Vsega je bilo konec v slabih 4 minutah po tistem, ko so se začele težave.
Vendar pa s tem zgodba o nesrečnem poletu 401 ni bila končana.
Mediji so poročali, da so razbitine letala vrnili proizvajalcu, ki naj bi še uporabne dele uporabil za nadomestne dele v drugih letalih Lockheed TriStar, ki jih je imela v lasti Eastern Airlines.
Kmalu pa so se začele pojavljati zgodbe o tem, da so se na teh letalih začeli pojavljati duhovi umrle posadke, ki naj bi posadke drugih letal poskušali posvariti pred možnimi napakami.
Tako je na letališču JFK neka posadka Eastern Airlinesa ob vkrcavanju na letalo poročala, da je videla kapitana Lofta, ki je sedel za krmilom njihovega letala, oblečen v uniformo. Ker ga niso takoj spoznali, so ga nagovorili, potem pa je nenadoma izginil izpred njihovih oči. To je posadko tako pretreslo, da so morali njihov let odpovedati.
Neki drugi letalski inženir te družbe je poročal, da se mu je prikazal duh Donalda Repa in mu povedal, da je že preveril delovanje letala pred poletom, potem pa izginil.
Med poletom letala Eastern Airlinesa iz Atlante v Miami je na vrata pilotske kabine nekdo potrkal (takrat se je to še dalo) in ko so vrata odprli, je pred njimi stala prikazen v podobi umrlega kopilota.
Morda najbolj nenavadna zgodba pa se je zgodila na poletu letala Eastern Airlinesa iz Mexico Cityja v New York, ko je stevardesa v steklu pečice na letalu zagledala obraz Donalda Repa in slišala, kako ji govori, naj se pazi ognja. Medtem ko se je letalo dvigalo, je enega od motorjev zajel ogenj in pilot ga je moral ugasniti ter se vrniti na letališče, kjer je zasilno pristal. Na srečo pri tem nihče ni bil poškodovan. Tudi to letalo naj bi menda imelo vgrajene dele letala, ponesrečenega v poletu 401.
Skupaj so zabeležili več kot 20 dogodkov, v katerih so ljudje poročali o duhovih članov posadke iz leta 401. Leto dni po nesreči je bilo poročil že toliko, da so jih vključili v poročilo v časopisu Ameriške fundacije za varno letenje.
Govorice pa so se širile naprej. O duhovih poleta 401 so nastajale televizijske zgodbe in celo knjige. O njih so posneli celo grozljivko, zaradi česar je vodstvo podjetja Eastern Airlines ustvarjalcem celo zagrozilo s tožbo zaradi krnjenja ugleda družbe.
Medtem, ko je družba javno zanikala vse zgodbe o pojavljanju duhov, so menda odstranili vse dele ponesrečenega letala, vstavljene v druga letala njihove flote. Sčasoma so tudi govorice o duhovih potihnile.
Nekatere dele ponesrečenega letala so medtem shranili v zgodovinskem arhivu v Miamiju, del pa jih je razstavljenem v nekem muzeju okultnega v Connecticutu.