Koronakriza je marsikatere prej samoumevne stvari postavila dobesedno na glavo. Če bi nam pred tremi leti kdo dejal, da se bodo ljudje v trgovinah pretepali zaradi toaletnega papirja, bi verjetno počili od smeha, kajne. Zdaj je udarila - predvsem Američane - po novem artiklu, kečapu.
Američani paradižnikovo omako obožujejo in ker se je zaradi pandemije znatno povečalo povpraševanje po dostavi hrane na dom, se je povečala tudi poraba paketkov s kečapom. Teh sedaj drastično primanjkuje, njihova cena pa je zrasla tudi za 13 odstotkov. Ponudba že nekaj časa ne more več zadovoljiti povpraševanja in o "kečap krizi v ZDA" je pisal celo ugledni Wall Steet Jounal.
Nekateri ponudniki dostavljene hrane so primorani, da paradižnikovo omako pridajajo le še določenim jedem, ali pa jo pridajajo v majhnih posodicah, ki jih napolnijo iz velikih plastenk - to pa seveda pomeni posledično več stroškov (za posodice) in dela (polnjenje).
Proizvajalci kečapa sedaj delajo "24 ur na dan", da bi nekako zadovoljili povpraševanje, pojavil pa se je celo črni trg. Na e-bayu in družabnih omrežjih uporabniki prodajajo neodprte ali tudi delno izpraznjene vrečke s kečapom po vrtoglavih cenah - celo do 400 dolarjev za eno.