Yaris je eden izmed dokazov globalnosti znamke Toyota, ki zna s svojimi razvojnimi strategijami povsem jasno predvideti potrebe, želje in navade voznikov na različnih koncih sveta. In z mislijo na evropske voznike je leta 1999 nastal dinamični Yaris. To je avtomobil, ki je v svet mestnih avtomobilov vnesel japonski pristop in kakovost in je hkrati ponudil vse glavne lastnosti, na katere prisegajo evropski vozniki, ki na svojih dnevnih opravkih švigajo po ulicah številnih mest stare celine. Že leta 2000 je prišla povsem jasna potrditev, da je bil Yaris zadetek v polno - postal je namreč sploh prvi model znamke Toyota, ki je bil nagrajen z nazivom Evropski avtomobil leta. V dobrih dveh desetletjih so nastale štiri generacije avtomobila, ki si je že zelo kmalu prislužil naziv najbolje prodajanega modela znamke Toyota na evropskem trgu. Yaris je v času svojega odraščanja postavljal nove standarde na področju mestnih avtomobilov. Vedno je izstopal s svojo kakovostjo, varnostjo, inovativnostjo, funkcionalnostjo, prostornostjo in seveda tudi z obliko.
Pod oblikovno zasnovo četrte generacije modela Yaris se je podpisal Hrvat Mario Majdandžić, sicer diplomant ene izmed najbolj priznanih šol za avtomobilsko oblikovanje Fachhochschule Pforzheim, s katere izvirajo avtorji številnih legendarnih avtomobilov. Majdandžić, sicer vodja zunanjega oblikovanja, je od Jasunorija Suezave, glavnega razvojnega inženirja projekta četrte generacije modela Yaris, dobil dva povsem jasna napotka: avtomobil mora spominjati na dinamiko atleta med tekom, hkrati pa naj bo zasnovan v skladu z načelom mali-veliki, na podlagi katerega je nastal sploh prvi Yaris.
In je zavihal rokave, oziroma bolje rečeno, začel je brskati po svoji domišljiji. Tudi oblikovalci avtomobilov so v svojem bistvu umetniki, ki jih odlikujejo svojevrstni pogledi, drugačni zorni koti, predvsem pa izjemno bogato poznavanje umetnostne zgodovine. Poleg tega po svetu hodijo z odprtimi očmi in navdih najdejo na najbolj nepričakovanih krajih. Prav ta pristna človeška radovednost pogosto ustvarja izjemne kreativne procese.
Mario Majdandžić je novega Yarisa videl v svetleči se površini japonskega fižola kuromame, v naslednjem trenutku si je zamislil bika, ki izžareva moč, samozavest in dinamiko. Potem je narisal novega Yarisa, ki od spredaj spominja na osredotočenega atleta, ki se v štartnih blokih pripravlja na štart, z zadnje strani pa njegova dvignjena zadnjica izžareva pričakovanje, da se čimprej znajde na stezi. Na njegovem profilu se prepletajo lahkotnost, eleganca in dinamika tekača, ki s kombinacijo svoje tehnike in mišic na poti proti cilju odriva asfalt.
Zanimivo je, da je novi Yaris na zunaj krajši od svojega predhodnika, od znotraj pa bolj prostoren. To je pravzaprav bistvo pristopa mail-veliki, s katerim je Yaris začel svoj evropsko-globalni pohod. Yaris je v svoji četrti generaciji po vseh kriterijih postal polnoleten. Z mladostno zrelostjo in samozavestno igrivostjo spet na novo postavlja standarde v svojem razredu. Je oblikovni posebnež, ekolog, varnostni inženir, mali-veliki atlet … urbani genij.