»Z namenom, da se naši obiskovalci pri nakupovanju v SES-ovih nakupovalnih središčih ALEJA Ljubljana Šiška, Citypark Ljubljana, Citycenter Celje, Europark Maribor in Center Interspar Vič s skupno prodajno površino 205.550 kvadratnih metrov počutijo varno v ospredje ves čas postavljamo zaščitne in higienske ukrepe. Zavedamo se, da ljudje potrebujejo in kupujejo hrano in oblačila ter druge potrebščine, ob tem pa izpostavljamo, da je ključnega pomena, katere previdnostne ukrepe zagotavlja določeno nakupovalno središče ali trgovina. V vseh SES-ovih nakupovalnih središčih omogočajo široki in prostorni hodniki ustrezne varnostne razdalje med obiskovalci. Prodajalne so prostorne in velike. Skrbimo za nadstandardno prezračevanje in v nakupovalna središča dovajamo svež zrak s sodobnimi prezračevalnimi napravami. Ko govorimo o nakupovanju in varnosti, se zavedamo, da mora biti varnost obiskovalcev ter zaposlenih na prvem mestu. Prav zaradi tega se ne more metati vseh trgovin in nakupovalnih središč v isti koš, ker so med nami velike razlike pri zagotavljanju higienskih standardov in previdnostih ukrepov,« je dejal in izpostavil problem včasih prepovršnega tolmačenja glede varnega obiskovanja in nakupovanja v nakupovalnih središčih Toni Pugelj, direktor SES Slovenija.
Vsem SES-ovim nakupovalnim središčem je torej skupno to, da ne zagotavljajo samo predpisanih priporočil, ampak tudi nadstandardno izvajanje higienskih ukrepov, kot so npr. brezkontaktne senzorske dozirnike za razkuževanje rok in redno čiščenje ključnih stičnih točk (tipke v dvigalih, ročaji tekočih stopnic, ograje, tipke na bankomatih, kljuke, kompletne sanitarije…) ter upoštevanje vseh previdnostnih ukrepov za obiskovalce in vse zaposlene. »Skrbimo za higienske ukrepe in varnost vsakega obiskovalca v vseh naših nakupovalnih središčih, in sicer v tej meri, da zagotavljamo več kot le priporočila pristojnih zdravstvenih inštitucij,« je še poudaril Toni Pugelj. Prav tako varnostna služba ves čas spremlja, ali ljudje nosijo maske, vzdržujejo varnostno razdaljo in spremljajo število obiskovalcev v nakupovalnem središču.