Zanimivosti

Odprti kot nikoli doslej

Oglasno sporočilo
19. 8. 2020, 09.25
Posodobljeno: 19. 8. 2020, 10.25
Deli članek:

Coca-Cola v Sloveniji začenja prvo kampanjo od začetka krize zaradi covida-19 in z nizom dejavnosti nudi podporo gostincem

Coca-Cola
#OpenLikeNeverBefore

 Nova oglaševalska kampanja se začenja z ganljivim manifestom za spremembo, katerega avtor je George The Poet (Otprti kot nikoli doslej)

Coca-Cola je v aprilu začasno zaustavila vse načrtovane marketinške aktivnosti in preusmerila sredstva v pomoč skupnostim in podporo svojih najbolj prizadetih partnerjev v maloprodaji. Družba je skupaj s svojimi partnerji na področju polnjenja in distribucije, v Sloveniji torej s podjetjem Coca-Cola HBC Slovenija, in Fundacijo Coca-Cola, katera je namenjena podpori človekoljubnim dejavnostim v skupnostih, kjer Coca-Cola posluje, doslej na globalni ravni donirala več kot 100 milijonov ameriških dolarjev humanitarnim organizacijam, ki so imele veliko vlogo v boju s krizo zaradi covida-19. V Sloveniji je Fundacija Coca-Cola z donacijo v višini 100.000 ameriških dolarjev podprla humanitarna prizadevanja Rdečega križa Slovenije za omejevanje širjenja epidemije covida-19 in za podporo najbolj ranljivim skupinam.

Sedaj se Coca-Cola vrača na male zaslone v Sloveniji z novo kampanjo Odprti kot nikoli doslej. Kampanja, ki jo je zasnovala agencija 72andSunny iz Amsterdama, označuje čas kulturnih in družbenih sprememb. Začne se z manifestom, ki ga je posebej za Coca-Colo napisal nagrajeni umetnik George The Poet. Umetnikove besede nas spodbujajo, da smo »odprti za spremembe«, smo hvaležni za stvari z nove perspektive in najdemo priložnosti v tej »novi normalnosti«.

Vinko Kovačić, vodja komuniciranja v družbi Coca-Cola Adria, poudarja: »Kampanja ‘Odprti kot nikoli doslej’ temelji na prepričanju, da se nam ni potrebno »vrniti« v normalnost. Namesto tega lahko napredujemo in ustvarimo svet, ki bo ne le drugačen, temveč boljši. Kampanja podpira in izkazuje spoštovanje do naših maloprodajnih partnerjev, vključno z lokalnimi hoteli, bari in restavracijami. Številni med njimi ponovno odpirajo svoja vrata skupnostim po zahtevnem času za gospodarstvo, čeprav so že od nekdaj v središču našega družabnega življenja.«

Objavo manifesta spremlja druga faza pomoči skupnostim. Ta se odraža v obsežnih dejavnostih, s katerimi želi Coca-Cola pomagati gostinstvu in svojim partnerjem v sektorju HoReCa.

Podpora partnerjev v sektorju HoReCa poteka z dodelitvijo sredstev in nudenjem strokovnega znanja, kar gostincem omogoča ustvarjanje lastnih oglasov prek inovativne digitalne platforme Ad Creator. Ko gostinci ustvarijo oglase, jih Coca-Cola sponzorira in promovira na spletnih kanalih. Oglasi se na individualiziran način delijo na spletnih kanalih in gostincem pomagajo pri promociji njihove ponudbe ali preprosto pri privabljanju gostov v njihove hotele, restavracije ali bare. Ta vrsta podpore je na voljo 330 gostinskim obratom v Sloveniji.

Za nekatere partnerske gostinske lokale so v izdelavi tudi posebni senčniki z integriranimi razkužili za dezinfekcijo rok. S tem se gostincem zmanjšujejo stroški, zaradi prilagajanja ukrepom za boj proti covidu-19.

Po dolgem obdobju, v katerem smo ostali brez številnih stvari, ki smo jih imeli za samoumevne, se vračamo k starim navadam. Življenje v času zaustavitve javnega življenja nas je naučilo, da smo previdnejši, a tudi bolj odprti kot kdajkoli prej. Željni prijateljev in žejni druženja – nastopil je čas, da zopet nazdravimo. V tem duhu se začenja tudi promocijska aktivnost ‘To Coca-Colo podarimo mi’, s katero lahko potrošniki osvojijo brezplačno pijačo Coca-Cola ali Coca-Cola Zero v svojem najljubšem lokalu. Informacije o prevzemu kuponov za brezplačno Coca-Colo in seznamu gostinskih lokalov so na voljo na: https://www.coca-cola.si/promocije/to-coca-colo-podarimo-mi

Coca-Cola
Senčniki z integriranimi razkužili za dezinfekcijo rok.

Estrada

kataya
Ponosna na svojega moškega

Kataya razočarano ugotavlja, da še vedno živimo v moškem svetu

alenka-pinterič
Med iskrenimi ljudmi

Alenka Pinterič: Taylor Swift proti meni itak ne bi imela šans

čuki, jože-potrebuješ
Intervju: Jože Potrebuješ

"Pijanščine že od nekdaj ne razumem in s tem, da grem komu na živce, nimam težav"

VR AKTUAL - LMSP ODDAJA 3 - FOTO Jaka Zorman (36 of 58)
Last minute sanjska poroka na Aktualu

Lupljenje krompirja, zavezovanje vezalk in trije plesni izzivi

nina puslar
Izvajalka s skoraj 300 tisoč sledilci

Nini Pušlar ne manjka oboževalcev, kjer koli že nastopa

irena vrckovnik
Kolegice ne gleda kot tekmice

Irena Vrčkovnik zatrjuje da je nemogoče, mogoče

Zanimivosti

460956610_940626324765117_1428177546756988567_n
Državno tekmovanje

Najtežja buča je imela 615 kilogramov, izmerili tudi najdaljšo doslej

botoks1 shutter
Instagramov obraz

Najstnice polnila naročijo na spletu in si jih vbrizgavajo kar same

bombažna krpa
Kakšno uporabiti

Krpe za čiščenje doma zahtevajo pravilno vzdrževanje

kajenje_1
Edward Bernays

Freudov nečak je ženske spodbujal h kajenju

ciper_2
Ciper

Vse izgleda kot pred 50 leti

supet-luna, sankt-peterburg
Mini luna

Zemlja bo za kratek čas dobila še eno luno