Zanimivosti

KAKO IZBRATI RAČUNOVODSKI SERVIS?

Oglasno sporočilo
30. 6. 2020, 13.43
Posodobljeno: 10. 8. 2020, 14.40
Deli članek:

Kot večina panog, se je tudi računovodstvo s prihodom novih tehnologij v zadnjih letih korenito spremenilo in igralcem na trgu s tem postavilo nove izzive.

Splet
Dober, sodoben računovodski servis.

Kot večina panog, se je tudi računovodstvo s prihodom novih tehnologij v zadnjih letih korenito spremenilo in igralcem na trgu s tem postavilo nove izzive. Dober računovodski servis mora danes poleg računovodstva aktivno vključevati tudi storitve davčnega, pravnega in finančnega svetovanja, vse pa podpreti še z najsodobnejšimi informacijskimi tehnologijami oz. rešitvami. Te so namreč podlaga za brezpapirno in do določene mere avtomatizirano poslovanje, hkrati pa strankam s pomočjo poslovne inteligence (BI) omogočajo poglobljen in ažuren vpogled v svoje poslovanje.

Katere so torej ključne lastnosti dobrega, sodobnega računovodskega servisa?

ZNANJE in STROKOVNOST - Računovodstvo je stroka, kjer so spremembe stalnica, pravočasne in prave informacije pa ključnega pomena. Nenehno izobraževanje in izpopolnjevanje zaposlenih je zato nujno potrebno za doseganje in vzdrževanje visokih strokovnih standardov.

CELOVITA REŠITEV – Nabor storitev računovodskega servisa že nekaj časa presega knjiženje računov in izračun davka. Analiziranje in svetovalne storitve ter obračun plač oziroma celovita podpora podjetju od ustanovitve naprej je ključ za dolgoročen uspeh in sodelovanje s stranko.

SODOBNE IT REŠITVE – Tehnologija nam omogoča brezpapirno poslovanje, ki pomeni ogromen prihranek časa in denarja, ter omogoča določeno raven avtomatizacije procesov. Če je vse skupaj podprto še s sistemom za ažuren vpogled v poslovanje podjetja kjerkoli in kadarkoli, toliko bolje!

VARNost – Podatki o poslovanju podjetij in o njihovih zaposlenih sodijo med najbolj zaupne in občutljive informacije, zato je zagotavljanje najvišjega nivoja varovanja informacij na vseh možnih ravneh in medijih izjemnega pomena.

Ker pa smo posel vendarle ljudje, nikakor ne gre pozabiti niti na »zimzelene« odlike, kot so odzivnost, proaktivnost in nenazadnje zaupanje med računovodjo in stranko.