Novica o McDonald’sovem prejemu prestižnega odličja Best Buy Award, ki je po razmerju kakovosti in cene blagovno znamko zavihtela na sam vrh slovenskih restavracij, je iz vest iz domačih medijev zaokrožila tudi v mednarodnem prostoru. Po tem, ko so o uspehu slovenske verige poročali tuji mediji, je novica o najboljšem razmerju med kakovostjo in ceno svoje mesto dobila tudi na slovitem newyorškem dvaintrideset nadstropnem nebotičniku na Times Squaru, kjer so objavljeni le redki oglasi, saj cene za tovrstno oglaševanje segajo v nebo.
Med zvezde se je tokrat po mnenju odgovornih za brezplačna tedenska obvestila povzpel slovenski McDonald's, ki ga zaradi odlično izbranih sestavin in vrhunskih prehranskih izdelkih po dostopni ceni gostje uvrščajo v sam vrh gostinskih ponudnikov. Nad oglasom na sedmi aveniji so zaposleni v slovenski verigi navdušeni.
“Fotografija z ene najbolj znamenitih stavb v New Yorku je za nas prišla kot popolno presenečenje. Je potrditev, da so naša prizadevanja za kakovost ponudbe in predvsem gostoljubje, prepoznana - tako med domačimi gosti, kot tudi v mednarodni javnosti. Smo na pravi poti in od tu gremo le še naprej,” je povedal je povedal direktor McDonald's Slovenija Srdjan Krumpak.
Raziskavo Best Buy Award Slovenia General 2019/2020 izvaja ugledna švicarska družba ICERTIAS. Raziskava je potekala v začetku letošnjega leta na vzorcu 1.200 prebivalcev Slovenije, ki so ocenili, da v McDonald'su prejmejo odlično kvaliteto hrane po za vsakogar dostopni ceni.