Kako se spopasti z izzivi sodobnega poslovanja na spletu?
1. Konec je brezciljnega spletnega oglaševanja: osredotočite se na … CILJE!
Uspešno nagovarjanje potencialnih kupcev je pri poslovanju na spletu ključnega pomena. Morate se zavedati kaj želite pri teh spodbuditi in kako boste to tudi izmerili – zanima vas predvsem to, kako splet učinkuje na vaš glavni cilj! Pri tem so vam v pomoč številne metrike, ki jih lahko uporabite za merjenje uspešnosti vaših spletnih kampanj. Preverite lahko ceno na klik (CPC) ali pa ceno na prikaz (CPM), ki sta najbolj pogosti uporabi prodaje oglasnega prostora pri nas. Preverimo lahko tudi ceno na akcijo (CPA), ki nam je v pomoč pri razumevanju finančnega stroška, ki ga imamo v povezavi s tem, da ljudi pripravimo, da nekaj storijo …
2. Učite se, učite se in še enkrat: učite se!
Pomembno je, da stalno nadgrajujete lastno znanje in tako olajšate svoje poslovanje v okolju, ki je podrejeno stalnim spremembam. Tako vas nič ne bo uspelo presenetiti!
Pri tem vam je lahko v pomoč DIMAQ program – edini celoviti mednarodni program certificiranja, izobraževanja in vseživljenjskega učenja na področju digitalnega marketinga v Sloveniji! Opravljen program vam prinaša mednarodno priznani strokovni certifikat s strani IAB Slovenije, ki spodbuja in omogoča vseživljenjsko izobraževanje in izpopolnjevanje pridobljenih veščin preko sistema recertifikacije.
3. Dobro poznate proces, skozi katerega gredo potencialni kupci ko kliknejo na vaš oglas?
Zagotovo si ne želite, da bi zapravljali nepotrebne količine denarja za oglasne vsebine, ki morebitnih kupcev ne bi pritegnile ali prepričale! Da bi prepričali tiste, ki vas spoznavajo preko spleta, morate v prvi vrsti poskrbeti za jasno in direktno komunikacijo na spletni strani in njeno hitrost, obenem pa tudi za prilagoditev dimenzij zaslona za različne naprave – prenosne in tablične računalnike, mobilne telefone …
4. Analitika – ključ do uspeha?
Da bi dodobra spoznali celoten proces spletnega poslovanja in opravljali dobre poslovne odločitve, vam je v veliko pomoč tudi premišljeno izbrana analitična platforma, ki vam bo ponudila pomembne informacije povezane s celotno dejavnostjo vašega podjetja na spletu!
5. V svetu digitalnega marketinga NI najbolj primernega časa!
Eden izmed ključnih elementov uspešnega digitalnega marketinga je izbira najbolj primernega časa za komunikacijo s potencialnimi kupci in s tem povezano razumevanje njihovih potreb. Čeprav spletne platforme in aplikacije kupcem omogočajo, da so stalno v stiku z vašim podjetjem in njegovo dejavnostjo, pa jim morate svojo ponudbo ponuditi takrat, ko bo zanje najbolj relevantna! Da bi to dosegli, morate dobro spremljati širše dogajanje – upoštevajoč morebitne dogodke in prelomnice, pa tudi dopustovanja in počitnice …
6. Poznate interese in življenjski slog vaših potencialnih kupcev?
Če je v preteklosti prevladovalo razumevanje kupcev na podlagi demografskih značilnosti – spola, starosti, kraja bivanja in podobnih, pa danes v ospredje prihaja predvsem poglobljeno razumevanje kupcev na podlagi njihovega življenjskega stila, osebnostnih lastnosti, interesov in spremenjenih nakupnih navad!
7. E-mail: druga priložnost?
Se vam je že zgodilo, da ste z dovršenimi taktikami pritegnili pozornost kupca in ga ‘pripeljali’ na vaše spletno mesto, ta pa je kasneje opustil svojo namero nakupa? Niste edini. S to težavo se soočajo številna podjetja, ki na omenjene kupce nato preprosto pozabijo. Namesto tega lahko kupce, ki so v zadnjem trenutku opustili svojo nakupno namero, opomnite in ponovno povabite k obisku spletnega mesta in kasnejšemu nakupu. Kako? S pomočjo e-pošte!
8. Raziskujte, raziskujte in še enkrat: raziskujte!
Splet ponuja številna orodja, s katerimi lahko dosežete in nagovarjate želeno skupino potencialnih kupcev, samo najti morate tistega, ki vaši dejavnosti najbolj ustreza. Zato poiščite in preizkusite različne komunikacijske kanale, platforme ter aplikacije in zagotovo boste našli pravo!
Se še spoznavate s svetom digitalnega marketinga? Se dnevno srečujete z njim pa ne veste kako bi se ga lotili in na kaj se osredotočiti? Udeležite se DIMAQ izobraževalnega programa digitalnega marketinga, kjer se bomo v šestih dneh podrobno posvetili kar 12 področjem digitalnega marketinga. Naslednji termin izobraževanja bo potekal od 24. maja do 26. maja ter od 31.maja do 02. junija. Več informacij in prijave na: info@iab.si.
Prijavite se in z nami odkrivajte zmagovalne poti do uspešnega digitalnega marketinga!