Skupina Tuš je po nerevidiranih rezultatih za leto 2017 poslovno leto zaključila s čistim dobičkom v višini 6,2 milijonov evrov, kar je za 30 odstotkov več kot leto prej.
EBITDA je za lansko leto znašal 19,7 milijonov evrov, kar je kar za 20 odstotkov višje kot v letu 2016. Največji preskok v izboljšanju EBITDA-ja se kaže v trgovinski dejavnosti, ki je povečala EBITDA za kar 102 %.
Čisti prihodki Skupine so v letu 2017 znašali 493 milijonov evrov in so bili nekoliko nižji v primerjavi z letom poprej zaradi odprodaje dejavnosti v Makedoniji.
Dobri poslovni rezultati so odraz ustrezno vodene poslovne politike, uravnoteženega razvoja in vodenja Skupine, ki se odražata tudi v stabilni poziciji Skupine Tuš na slovenskem trgu.
Trdni temelji poslovanja
Kljub konkurenčnemu okolju je Skupina Tuš že v letu 2015 uspela obrniti trend poslovanja družbe v pozitivno smer. Trdni temelji poslovanja se kažejo tudi v rezultatih poslovanja.
Čisti poslovni izid oz. dobiček Skupine je v letu 2017 znašal 6,2 milijona evrov, medtem ko je leto poprej znašal 4,8 milijonov evrov, v letu 2015 pa je Skupina še beležila izgubo v višini 4,3 milijone evrov.
EBITDA oz. dobiček iz poslovanja pred amortizacijo pa je za lansko leto znašal 19,7 milijonov evrov, kar je kar za 20 odstotkov višje kot v letu 2016.
Največji preskok v izboljšanju EBITDA-ja se kaže v trgovinski dejavnosti, ki je povečala EBITDA za kar 102 %.
Že v letu 2016 je Skupina Tuš ustvarila 501 milijon evrov poslovnih prihodkov, kar 97,6 odstotkov vseh prihodkov iz naslova trgovinske dejavnosti, v letu 2017 pa so prihodki po nerevidiranih podatkih znašali 493 milijonov evrov in so bili malenkost nižji v primerjavi z letom poprej zaradi odprodaje dejavnosti v Makedoniji.
Sicer pa Skupina redno izpolnjuje vse svoje finančne obveznosti in je od leta 2011 bankam upnicam poplačala že več kot 300 milijonov evrov obveznosti.
Osredotočeni na svoje kupce
V letu 2017 so se v Skupini Tuš še naprej osredotočali na svojo osnovno dejavnost – trgovino. Izstopili so iz tujih trgov in nadaljevali z aktivnostmi dezinvestiranja poslovno nepotrebnega premoženja.
V Skupini Tuš pa se sicer vsa leta svojega delovanja osredotočajo na kupce in se vsakodnevno trudijo za najboljšo nakupovalno izkušnjo. Tako so tudi v letu 2017 nadaljevali s prenovami, in sicer so prenovili še šest poslovalnic in tri drogerije ter odprli eno novo. Lani so prenovili tudi njihov najsodobnejši nakupovalni center Planet Tuš Celje, kamor so pripeljali tudi novo ponudbo.
Usmerjenost v prihodnost
Prihodnja strategija Skupine Tuš je jasno začrtana - stabilna pozicija med trgovci v Sloveniji in ohranitev tržnega deleža omogočata osredotočenost na strateško dejavnost trgovine, usmerjenost na slovensko, svežino in kakovost, kar nadgrajujejo z odlično nakupovalno izkušnjo.