Revolucionarna trgovina deluje takole: kupec pride v trgovino, kjer na vratih, s pomočjo telefonske aplikacije, potrdi svojo identiteto.
Nato se sprehodi med policami, kjer lahko najde raznovrstne živilske izdelke.
Ko kupec iz police vzame izdelek, to registrirajo senzorji na polici in kamere v prostoru. Če izdelek položi v košarico, ga sistem doda na seznam kupljenih živil, če ga vrne na polico, ga sistem s seznama izbriše.
Na koncu kupec preprosto odkoraka iz trgovine, sistem pa mu ceno kupljenih izdelkov samodejno odšteje z njegovega Amazon računa, povezanega s kreditno kartico.
Vizija za supermarketom Amazon Go so seveda trgovine brez vrst. Le prideš, vzameš in greš. Vse tehnikalije so avtomatizirane.
Trgovino bi sicer morali odpreti že lani, a se je zavlekla testna faza, saj kompleksen sistem kamer ni ustrezno ločeval med kupci s podobnimi telesnimi tipi. Prav tako so mu problem delali otroci, ki so izdelke odlagali na napačne police.
A vizija ostaja, saj trgovci dobro vedo, da hitreje in enostavneje kot bodo potrošniki opravili nakup, večkrat se bodo vrnili.