Zanimivosti

V dvorano Kongresnega centra Bernardin lahko pripeljete tudi avto!

Lara Jelen
12. 3. 2016, 22.02
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.59
Deli članek:

Primorska se uvršča v eno izmed najbolj popularnih destinacij kongresnega turizma pri nas. Za to se gre zahvaliti predvsem Kongresnemu centru Bernardin, večnamensko zasnovanemu centru poslovne odličnosti in mediteranske pristnosti, ki omogoča organizacijo najrazličnejših prireditev.

Bernardin
Mojca Gobina, vodja prodaje za kongresni segment

V 19 sodobno opremljenih večnamenskih dvoranah z naravno svetlobo lahko organizirate najrazličnejše prireditve, kot so kongresi, seminarji, delavnice, predstavitve, tiskovne konference, poslovna srečanja, banketi, modne revije, svečane večerje. Njihova največja dvorana Europa sprejme 1100 udeležencev, vsi prostori pa so fleksibilni, saj jih je mogoče hitro pregraditi v manjše sekcije oziroma razpreti v primeru potrebe po razstavnem prostoru. Dodatna ponudba kongresnega centra obsega kabine za simultano prevajanje, brezžični internet s kapaciteto do 5000 uporabnikov hkrati, tovorno dvigalo s kapaciteto 10 ton, ki omogoča postavitev avtomobila ali drugih večjih proizvodov neposredno v dvorano, VIP-sobo za posebne sestanke, biznis center, registracijske prostore in preddverja, pisarne za organizatorje ter dve banketni kuhinji za pripravo hrane in pijače. Vrhunsko kakovost storitev zaokrožuje profesionalno, predano in izkušeno osebje.

Letno gostijo približno 300 dogodkov

Mojca Gobina, vodja prodaje za kongresni segment, nam je zaupala, da v Kongresnem centru Bernardin letno gostijo približno 300 dogodkov, od katerih je polovica domačih, polovica pa tujih. Med drugimi so septembra 2015 gostili prvi svetovni kongres o elektroporaciji v biologiji in medicini na temo hrane in okoljskih tehnologij, ki je odličen primer pestrosti mednarodne udeležbe – 400 udeležencev iz 42 držav s šestih celin. Ravno tako so ponosni na Coca-Cola Commercial Kick-off, ki so ga gostili pretekli teden – gre za projekt, ki je s 630 udeleženci zajel celoten kongresni center, predprostore, restavracijo, izkoristil zunanje površine za brending, uporabil fleksibilnost prostorov za predstavitev »doživljajskih kotičkov«, predstavil avtomobil, motor in oldtajmerja v preddverju dvorane ter preoblekel hotel v Coca-Cola svet. Ni dvoma, da je takšen dogodek sposoben izpeljati le dobro uigran orkester.