Če je bil predhodnik relativno neposrečeno oblikovan kot povišan karavan, je novi X1 bolj robusten in bolj SAV po večjih bratih X3 in X5. Bolj športen in zajetnejši odbijač, mogočna maska, družinske luči z LED dnevnimi lučmi, rahlo položna streha in spojler na zadku.
Osnovni model ima običajne sedeže s tkaninami, dodatke iz oksidiranega srebra in poudarke svetleče črnine. Vsi imajo klimatsko napravo in prosto stoječi infotainment iDrive s 6,5-palčnim zaslonom. V dodatni opremi najdemo cel kup vizualnih dodatkov, od posebnega usnja Dakota do armature iz hrastovega lesa.
BMW bo avto najprej predstavil v Frankfurtu, dober mesec pozneje, oktobra, pa ga bo začel prodajati po celotnemu ozemlju Evrope.
X1 ima tudi številne tehnične novosti, head-up zaslon, aktivni tempomat, ki zaustavlja in sam speljuje, opozorilo pri menjavi pasu, pomoč pri zastojih, opozorilo pred trki in pešci in samodejno zaviranje v mestu. Ob lansiranju bo na voljo pet motorjev – dva bencinska dvolitraša s 141 in 171 kW (192 in 231 KM) in trije dizelski dvolitraši z razponom moči od 110 do 170 kW (150 do 231 KM).
Pozneje bo avto v paleti dobil še 1,5-litrski trivaljnik: sDrive16d bo premogel 85 kW (116 KM), sDrive18i pa 100 kW (136 KM). Vsi motorji bodo na voljo ali z novim šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali osemstopenjskim dvosklopčnim. Opcijsko je na voljo tudi štirikolesni pogon xDrive.
BMW bo avto najprej predstavil v Frankfurtu, dober mesec pozneje, oktobra, pa ga bo začel prodajati po celotnemu ozemlju Evrope. BMW X1 sDrive18d s sprednjim pogonom in ročnim menjalnikom bo stal 32.900 evrov, za najcenejšega štirikolesno gnanega X1 (različica BMW X1 xDrive20i) pa bo treba odšteti 37.600 evrov.