Za začetek objavljamo le nekaj podatkov, ki so jih v Jaguarju razkrili. XE je dolg 4672 mm, širok 1850 mm, visok 1416 mm, medosna razdalja znaša 2835 mm, medtem ko prostornina prtljažnika meri 485 litrov. Oblika, ki je precej podobna uveljavljenemu XF-u, ima precej aerodinamično linijo, saj koeficient upora znaša 0,26, skelet je 75-odstotno izdelan iz aluminija, kar jaguarju XE daje prednost pred tekmeci, saj ti večinoma uporabljajo jeklo. Tako XE S z V6-motorjem tehta 1475 kilogramov. Motorna paleta vsebuje nov dvolitrski dizelski motor s povprečno porabo 3,8 litra in 99 g CO2/km, ki razvija 120 kW (163 KM) in 249 Nm navora, na voljo pa bo še trilitrski V6-motor z 250 kW (340 KM) in osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, ki moč pošilja na zadnji par koles. Obema pogonoma bo v prihodnje sledilo še nekaj dodatne ponudbe bencinskih in dizelskih motorjev, kot tudi možnost izbire štirikolesnega pogona. V Jaguarju so ob predstavitvi izpostavili še svoj sistem Incontrol Remote, s katerim lahko uporabniki telefonov iOS in Android na daljavo urejajo nastavitve klimatske naprave, odklepanje in zaklepanje vozila ter po potrebi zaženejo motor. Še več bodo razkrili v Parizu.
Angleški tekmec prihaja naslednje leto
Novi jaguar XE bo na trg prišel šele maja prihodnje leto, cena zanj pa se na Otoku začenja pri 33.600 evrih.