Seveda je podjetje Mercedes-Benz hitro zanikalo kakršnokoli povezavo z omenjenim oglasom. Posneli so ga študenti nemške filmske šole v okviru tekmovanja First Steps, ki ga je deloma financiral Mercedes-Benz (sedaj jim je zagotovo žal).
Na posnetku lahko vidimo Mercedes tipa C-Class, ki se pelje skozi Hitlerjevo rojstno vas. Pametni sistem za izogibanje trčenjem (ko voznika opozarja na trčenje, oziroma tudi sam zavira) najprej prepreči, da bi avtomobil zbil dve majhni punčki, nato pa brez kakršnegakoli opozorila zbije mladega Hitlerja, njegova mama prestrašeno vpije njegovo ime. Če si video ogledate zelo pozorno, lahko na hitro celo vidite podobo množičnega morilca, v katerega je zrasel Hitler. No, da je šala popolna, Hitler na tleh obleži v obliki svastike. Vse skupaj dobi smisel, ko pridemo do udarne vrstice reklame, ki seveda promovira omenjeni sistem za izogibanje trčenjem: ''Zaznajte nevarnost, preden se pojavi''.
Mercedesov predstavnik za odnose z javnostjo Tobias Müller je povedal, da so v akcijo takoj stopili odvetniki in študente prisilili, da v video vključijo sporočilo, da oglas nikakor ni povezan z znamko (spodaj skozi celoten oglas). Kar se tiče vsebine, pa je Müller povedal, da je ''neprimerna''.
Študentje Tobias Haase, Jan Mettler, Lydia Lohse in Gun Adyemir, ki so posneli video so v izjavi za medije povedali, da ''Mercedes prodaja avtomobile s pametno tehnologijo, ki preprečuje nesreče'', ter da so se želeli ''vprašati, kaj bi bilo, če bi tehnologija imela dušo''.