Najbolj pa je raziskovalce presenetila ugotovitev, da so starši skoraj enako zaskrbljeni tako glede komunikacije otrok z neznanci kot glede postopkov marketinških podjetij.
Študijo so opravili na podlagi ankete med več kot 800 starši in njihovimi otroci, starimi od 12 do 17 let in je potekala od julija do septembra letos. Ugotovila je, da 80 odstotkov staršev, katerih otroci uporabljajo družabne spletne strani, kot je Facebook, te strani uporabljajo tudi sami.
Okoli 50 odstotkov staršev se je že kdaj odzvalo na to, kar je bilo na straneh njihovih otrok. 53 odstotkov jih je izrazilo zaskrbljenost zaradi komuniciranja otrok z neznanci, 46 odstotkov pa jih je izrazilo zaskrbljenost zaradi tega, kaj vse o njihovih otrocih zberejo marketinška podjetja.
Dve tretjini staršev je zaskrbljenih zaradi tega, kaj otroci objavljajo na spletnih straneh, saj menijo, da to lahko škodi njihovemu ugledu sedaj ali v prihodnosti. Zaradi tega je imelo 59 odstotkov staršev že ustrezen pogovor s svojimi najstniki. 42 odstotkov je po internetu poiskalo svojega otroka, da so preverili, kaj počne.
Otroci imajo glede tega mešane občutke. Nekateri nočejo biti spletni prijatelji s svojimi starši in odprejo skrivne račune. Nekateri pa so celo veseli, če imajo starše za spletne prijatelje.