V Nemčiji beležijo vse več registracij nekdanjih socialističnih avtomobilov, kot sta Trabant in Wartburg. Vendar ne gre za nostalgijo, pač pa za povsem pragmatičen razlog.
Čeprav se je proizvodnja dveh vzhodnonemških avtomobilskih ikon končala že pred tremi desetletji, v Nemčiji trenutno narašča trend registracij Trabantov in Wartburgov. Trabantov je trenutno registriranih 39.342, kar je 5.000 več kot leta 2010. Wartburgov je registriranih 8.726, kar je 1000 več kot leta 2010. Pričakovano jih je največ registriranih na vzhodu, na ozemlju nekdanje Vzhodne Nemčije.
Razlog za njihovo priljubljenost je zakonodaja. Ker gre za avtomobile, ki so starejši od 30 let, jih lastniki registrirajo kot starodobnike, kar pomeni nižje davke, prav tako pa je s Trabantom dovoljeno voziti v nekaterih mestnih središčih, kjer je prepovedan dostop vozilom z določeno količino izpustov CO2. Njegov dvovaljni motor izpušča le 99 gramov emisij CO2 na km, kar je občutno manj od izpustov nekaterih sodobnih avtomobilov.