Naša evrovizijska predstavnika leta 2019, ki sta se prebila v finale in zasedla končno 13. mesto, takrat je nastopilo 41 držav, sta nam razkrila svoje letošnje evrovizijske favorite, pa tudi to, kako jima je nastop na velikem odru prinesel obsežno mednarodno občinstvo. »Na Spotifyju, kjer imava trenutno okoli 108 tisoč mesečnih poslušalcev, je Slovenija na 12. mestu.«
Par sta že nekaj let, sta si v tem času napisala veliko ljubezenskih pisem, pesmi ...?
Najina pesem Love letter, ki je tudi del istoimenskega albuma, je prvo ljubezensko pismo, ki sva si ga napisala, odkar sva skupaj. Včasih si napiševa kakšno lepo stvar na samolepilni listek, če gre kdo od naju sam na potovanje, pošlje drugemu razglednico, pravega ljubezenskega pisma pa si še nisva napisala.
Sodeč po odzivih na vajin novi album, imata mednarodno občinstvo. Kje sta po vajini oceni najbolj popularna?
Največ vinilk sva poslala v Nemčijo, Španijo, Veliko Britanijo in na Nizozemsko, na streaming platformah pa naju največ poslušajo v Nemčiji, Ameriki ter na Poljskem in Japonskem. Na Spotifyju, kjer imava trenutno okoli 108 tisoč mesečnih poslušalcev, je Slovenija na 12. mestu.
Ali na vajino prepoznavnost onstran meja vpliva tudi vajino sodelovanje na Evroviziji leta 2019?
Da, vsekakor. To je bila odlična priložnost, da sva se predstavila mednarodnemu občinstvu, ki je zelo dobro sprejelo najino glasbo v slovenščini.
Sta spremljala prvi predizbor Evrovizije? Vaju je kakšen izvajalec ali izvajalka oziroma skupina navdušila?
Zdaj sva že tretje leto sodelovala kot del žirije raznih evrovizijskih blogov, seveda bova spremljala tudi vse tri večere letošnje Evrovizije. Najbolj sta nama všeč Italija in Nizozemska. Vsi, ki pojejo v svojem maternem jeziku, imajo pri naju plus točke.
Kakšni so danes vajini spomini na evrovizijski nastop? Kaj je tisto, kar vama je ostalo najbolj v spominu?
Sonce, plaža, dobra hrana, pritisk, intervjuji, trema, klima v »mehurčku« – klima kot vzdušje in klima kot naprava, ki piha leden zrak –, vaje, utrujenost, veselje in ogromno krasnih ljudi, ki si prizadevajo prirediti čim boljši šov.