Konec januarja je premiero na TV Slovenija doživela nova razvedrilna oddaja Sobotno popoldne, v katero je vpeta tudi modna strokovnjakinja Lorella Flego, ki je vedno polna nasvetov, sploh kadar nanese pogovor na Milano ali na festival poletnih melodij, ki ga z veseljem vodi. A če ostanemo pri modi, se je, kot nam je v prijetnem pogovoru zaupala priljubljena televizijska voditeljica, spremenilo pravzaprav vse.
Dober mesec vas spremljamo v Sobotnem popoldnevu. Kakšni so prvi odzivi gledalcev?
Moram reči, da zelo dobri. Pri tej oddaji je bilo veliko pričakovanja, predvsem ženske so nestrpno čakale na njen začetek. Super se mi zdi, da imamo v teh časih možnost predstavljati lepe stvari, domače goste in hkrati pogled na mednarodno sceno, ker smo obkroženi s težkimi novicami in je v zadnjih časih postalo življenje res naporno. Včasih je kar dobro malo zadihati in pozabiti na slabe stvari, ki nas obkrožajo. Pa čeprav le za trenutek.
V oddaji govorite tudi o modi; kje smo z modo po dveh letih epidemije?
Pravkar sem se vrnila iz Milana in lahko rečem, da se je spremenilo vse. Zaznala sem sicer novo navdušenje med oblikovalci in modnimi ustvarjalci ter seveda modnimi navdušenci, a ponovno začeti je zelo težko. Med epidemijo je veliko znamk propadlo, prodaja oblek se je ustavila, in kot so mi povedali strokovnjaki s področja, so v resnici preživeli samo tisti, ki so poleg oblek imeli še modne dodatke, torej manjše stvari, kot so čevlji, pasovi, torbice. Seveda so velika imena še vedno tukaj in tako bo tudi ostalo, a govorim predvsem o tistem sredinskem sloju, ki je bil zelo priljubljen in zdaj doživlja pravo revolucijo.
Če prav razumem, so modne brvi znova oživele?
So. Revije so bile prave in malo je bilo digitalnih, to se je nedvomno spremenilo. Pozna se pri obiskovalcih, ker jih je veliko manj, in zdaj zaradi novih pravil ni več občinstva, ki stoji, temveč vsi sedijo, kar pomeni, da je v dvorani res manj ljudi. Tudi zakulisja so bila zahtevna stvar, a smo vseeno naredili kar nekaj dobrih intervjujev. Zaznala sem tudi hvaležnost, da smo prišli, ker tokrat ni bilo Američanov, Rusov, Kitajcev in tudi Milano je bil zvečer precej prazen.
»Med epidemijo je veliko znamk propadlo, prodaja oblek se je ustavila, in kot so mi povedali strokovnjaki s področja, so v resnici preživeli samo tisti, ki so poleg oblek imeli še modne dodatke, torej manjše stvari, kot so čevlji, pasovi, torbice.«
Kako zelo, če sploh, pa se je v tem času spremenila modna prestolnica?
Restavracije so zvečer skoraj prazne, vsi si hrano jemljejo s seboj. Deloma je krivo tudi to, da nenehno preverjajo, ali imate digitalno covidno potrdilo, kar je postalo za Italijane res nadležno, ker te ustavljajo na vsakem koraku. Posledica tega je, da raje ješ doma v miru. Čez teden je bil Milano presenetljivo miren, ob koncu tedna pa sem zaznala značilen direndaj. Mesto se vsekakor prebuja, a zelo počasi, kot bi okreval po dolgi bolezni, kar morda še najbolje opisuje trenutne razmere.
Kaj pa sam modni svet, je res vse samo ena velika lepota in blišč?
Odvisno od zornega kota. Modni svet je predvsem svet garačev, ki so noro kreativni in hkrati vedno na robu: meja med tem, da si genialen in nor, je zelo tanka. Blišč je zato, ker je modna revija kot končni rezultat šestmesečnega dela zelo bleščeča in popolna, preostalo pa je boj na vsakem koraku: med manekenkami, šiviljami, promocijskim oddelkom, v sklopu modne zbornice ... kreativna področja so vedno polna konkurence, zato gre za okolje, ki utegne biti tudi nezdravo in zelo zahtevno in prav gotovo ne za vsakogar.
Nam lahko za konec še zaupate, kaj bo to pomlad moderno zanj in kaj zanjo?
Rože, črte, ribiški klobuki in perje. Prihaja res raznovrstna moda, ki se bo obarvala v pastelne tone, ne samo v vijoličasto, kot smo morda pričakovali (ker je vijoličasta barva leta). Osebno mi je ta izbruh veselja zelo všeč in sem prepričana, da ga potrebujemo, vsaj v modi.
»Prihaja res raznovrstna moda, ki se bo obarvala v pastelne tone, ne samo v vijoličasto, kot smo morda pričakovali (ker je vijoličasta barva leta).«