David Urankar
David Urankar meni, da bi se morali vplivneži bolj kot vpliva zavedati odgovornosti. »Pri meni je praksa, da izdelek oziroma storitev preverim in testiram, preden gremo v sodelovanje. Srečo imam, da to ni moja osnovna služba in da sem lahko tudi malo bolj izbirčen pri izboru. To so zato izdelki ali storitve, ki jih že uporabljam oziroma bi si jih želel uporabljati. Vsekakor pa ne bi promoviral nečesa, kar bi bilo proti osnovnim načelom človekovih pravic,« nam je zaupal Urankar.
Tinkara Fortuna
Tinkara Fortuna je primarno svoj profil na Instagramu in Facebooku pred leti odprla kot članica skupine Bepop, avtorica otroških knjig in predavateljica. Z leti pa je to preraslo tudi v dodaten posel, saj tudi kot voditeljica na znani prodajni televiziji veliko objavlja na družbenih omrežjih, ima pa še nekaj drugih marketinških sodelovanj, s katerimi sodeluje dolgoročno. Poleg tega nekaterim podjetjem, sebi in tudi skupini Bepop upravlja in ureja družbena omrežja. Svoje profile jemlje kot nujni del vseh svojih projektov, kot posel. »Prizadevam si, da so moje objave pristne in del mene, občasno objavim izdelke, ki jih dejansko tudi sama uporabljam ali testiram. Zapisi so iskreni. S svojimi sledilci delim tudi družinske in kuharske dogodivščine, vse, kar delim, pa je pozitivno naravnano. V politične in verske teme se ne zapletam,« nam je dejala Tinkara.
Iris Mulej
Iris Mulej se zelo dobro zaveda svojega vpliva, ki ga ima z objavami na družbenih omrežjih, zato je tudi vse, kar deli, res tisto, kar podpira, oziroma gre za stvari, ki jih uporabljajo Admir, ona ali otroka. »Delim tisto, kar verjamem, da je za nas zdravo in koristno, imam s tem pozitivne izkušnje in jih delim naprej. Mogoče za nekoga drugega te iste stvari niso enako dobre kot za nas. Tisti ki nam že dlje časa sledijo in ostajajo z nami, vedo, da prisegam predvsem na naravne stvari, in podobno mislečim s svojimi izkušnjami pač olajšam delo, kako najti in preveriti določene izdelke v poplavi vseh, ki so na trgu,« nam je zaupala Iris. Že a priori pa zavrača vsa sodelovanja, ki niso ni v skladu z njenim oziroma njihovim življenjskim slogom, teh pa je zelo veliko.
»Ne promoviram cigaret in drugih tobačnih izdelkov, aromatičnih pip, ko v svoja pljuča vdihuješ 'dim', poln umetne arome, alkoholnih žganih pijač oziroma nasploh alkohola (izjemo bi naredila za kakšna domača vina ali penino, šampanjec), kav in gaziranih pijač, ker škodijo zdravju, ter vseh izdelkov z umetnimi dišavami in škodljivo kemijo (kozmetiko, čistila, dišave za dom itd.), ker so to strupi, v našem domu pa ne uporabljamo strupenih izdelkov. Žalosti me, da res veliko vplivnežev oglašuje te izdelke samo zaradi plačila, čeprav jih nekateri sami sploh ne uporabljajo. Zame takšno plačilo ne obstaja in raje ozaveščam ljudi v obratni smeri, torej zakaj in kako vse so te zadeve škodljive,« nam je razkrila Mulejeva. Želela bi si tudi več svobode govora.
»Svoje politične opredeljenosti dandanes tako ali drugače ne moreš promovirati, kot bi želel (no, seveda je pomembno, na kateri strani si, kajti dovoljeno je mnenje le ene strani – druga stran se cenzurira!). Svoboda govora je tako izgubila svoj pomen, kajti definicija svobode govora je, da lahko posameznik (ali skupina) izrazi svoje mnenje brez strahu pred cenzuro ali drugimi ukrepi in sankcijami. Danes številni ustvarjalci na družbenih omrežjih večkrat premislimo, preden kaj objavimo, saj lahko tvegamo morebitne kazni ali celo ukinitve naših profilov, računov, kanalov itd. Sama sem to že izkusila na svoji koži, oziroma na svojem IG-profilu @free_spirit_mama,« je razkrila Mulejeva.
Žan Papič
Žan Papič se zaveda, da so besede dejanja. V svojih objavah noče nikogar žaliti. Na splošno se izogiba temam, ki razdvajajo, kot so cepljenje, 2. svetovna vojna, vera ali zdrava prehrana. »Imam svoje mnenje, pripravljen sem se kultivirano pogovarjati, a z veseljem te tematike preskočim. Večinoma takšne ponudbe odklonim, ker raje pijem kavo. Če gre za dobro ponudbo, pa me lahko odvrnejo od pitja kave,« nam je v smehu dejal Papič.
Tina Gaber
Tina Gaber se strinja s starim izrekom, ki pravi S komer se družiš, takšen si. »Zavedam se, da ima vse, kar človek dnevno redno spremlja, nanj nekakšen vpliv. Lahko je to jutranji časopis, sodelavke v pisarni, večerna poročila na kavču ali pa navsezadnje oseba, ki ji sledimo na družbenih omrežjih. Preprosto padeš v tok dogajanja in to postane del tvoje realnosti. Najbolj sem srečna, ko mi ljudje napišejo, da jih moj profil nasmeji in jim polepša dan,« nam je zaupala Tina. Zato zelo skrbno izbira, kaj bo promovirala.
»Okoli 70 odstotkov sodelovanj zavrnem, ker ne želim, da moj profil temelji na oglasih, ker tudi sama ne bi sledila takšnemu profilu, ker bi bilo dolgočasno. Če potegnem vzporednico s televizijo: gre za mini odstotek oglasov, da preživi 'produkcija' in lahko investira v 'lajf', kjer nastajata šov in film za storije in objave,« nam je v smehu pojasnila Gabrova. Vsebinsko pa se ne cenzurira. »Dotaknem se vsega, kar me v nekem trenutku zanima. Brez predhodnih pravil in omejitev, sledim le občutku. Zdi se mi, da to sledilci čutijo, zato se tudi odlično razumemo,« je prepričana Tina.
Katarina Benček
Katarina Benček se zaveda svojega vpliva in odgovornosti, ki pride zraven. »Seveda se zgodi, da pozabiš, ker nimaš predstave, kakšna množica ljudi je to, ampak če si predstavljam sobo oziroma dvorano s 55 tisoč ljudmi, mi hitro postane jasno, da to ni hec,« pravi Benčkova, zato se izogiba temam, o katerih ni poučena oziroma nima vseh informacij. »Raje sem tiho, kot da bi se osmešila ali čez leto dni gledala nazaj in se držala za glavo. Zavrnila sem že tudi marsikatero podjetje, predvsem iz kozmetične industrije, tudi obleke, izdelke in zgodbe, v katere ne verjamem,« nam je princip svojega delovanja razkrila Katarina.