V počastitev prihoda novega pametnega telefona HONOR 50 je proizvajalec HONOR povabil družbo WGSN in skupino strokovnjakov, med drugim Yuan Zeja, vodjo oblikovanja pri družbi HONOR, na pogovor o prihodnjih tehnoloških in oblikovalskih trendih, na katere velja biti pozoren v letu 2022, ter o novih navadah potrošnikov, ki želijo pametnejšo in drznejšo tehnologijo, s katero bodo v dobi metaverzuma lahko izstopali.
Premik v smeri tehnične visoke mode
V skupinski razpravi je družba WGSN predstavila premik navad potrošnikov v smeri »vsakodnevne ekstravagance« – s katero potrošniki zadovoljujejo vedno večje želje po odmiku od običajnega in privzemajo izrazite sloge, s katerimi si želijo več optimizma za prihodnost. »Izrazita oblikovalska govorica naslavlja težave s homogenostjo sloga na tehničnem področju, zato z njo tehnika postaja bolj osebna in predstavlja naše individualne identitete,« pravi družba WGSN.
Edinstvena barvna paleta za novo smer oblikovanja
Skladno s poudarjeno željo po osebnem izrazu je družba WGSN poudarila, da se bo zunanja podoba z
monogrami ohranila tudi v prihodnje, saj potrošniki sprejemajo nove načine poudarjanja svoje identitete s pomočjo drugačnega, tudi drznega videza. »V letu 2021 smo priča novi dobi mode monogramov, v kateri blagovne znamke z monogrami razvijajo naslednjo stopnjo v svetu mode in bolj sledijo želji potrošnikov pri iskanju novih načinov izražanja njihovega sloga,« pravi WGSN.
Z vidika vse večjega povpraševanja po monogramih je videz telefona HONOR 50 oblikovan v paleti edinstvenih barv, med katerimi je tudi barvna koda HONOR – inovativna barvna paleta natisnjenega logotipa »HONOR« na hrbtni strani telefonov, s katerim lahko potrošniki svojo garderobo nadgradijo z elegantno oblikovanim monogramom.
»Navade potrošnikov se spreminjajo, saj ti iščejo nova doživetja in nove načine za izražanje svoje osebnosti z različno izbiro pametnih telefonov. Skladno s tem smo se želeli odmakniti od klasičnih mobilnih telefonov v eni barvi in ponuditi izbor edinstvenih barvnih palet, s katerimi lahko potrošniki izberejo najboljše barve za izraz svojega edinstvenega sloga in identitete,« pravi Yuan Ze, vodja oblikovanja pri družbi HONOR.
»Logotip HONOR 50 se razstavi na pet posameznih črk in se ponovno sestavi v povsem novo in celostno slikovno zaporedje, ki izraža energičen in živahen vizualni učinek,« pravi Yuan Ze, vodja oblikovanja pri družbi HONOR. »Tak privlačen zunanji videz je edinstven v panogi pametnih telefonov in črpa svoj navdih iz najnovejših modnih trendov, zato predstavlja odmik od klasičnih črnih odtenkov in neizrazitih barv, ki jih nudijo druge blagovne znamke telefonov.«
Zunanja podoba HONOR išče navdih v digitalnem svetu
Navdih za barve, materiale in apreture pametnih telefonov vedno bolj prihaja iz digitalnega sveta, kjer estetika postaja čedalje drznejša in oblikovana tako, da dosega učinek, pravi družba WGSN.
»Že od samega začetka je družba HONOR odločena, da bo njen povsem novi model HONOR 50 enkratnega in elegantnega videza, s čimer se želi oddaljiti od klasičnih barv in slediti vedno spreminjajoči se modi in oblikovanju, ki vlada v današnjem svetu,« pravi Yuan Ze, vodja oblikovanja pri družbi HONOR. S pomočjo povsem nove tehnologije za »diamantni sijaj« barvna paleta Frost Crystal sije in se lesketa kot diamanti ter privlači svetlobo, ko uporabniki telefon obračajo.
»S pomočjo inovativne oblikovalske tehnike se v postopku izdelave nanesejo na telefon HONOR 50 izjemno zahteven dvojni osnovni sloj, dvojna tekstura in dvojna apretura, s čimer smo dosegli prefinjen občutek teksture,« nadaljuje Yuan Ze. »Zaradi bogatih izkušenj družbe HONOR s proizvodnjo telefon HONOR 50 resnično izstopa med konkurenčnimi modeli s svojo barvno paleto in končno obdelavo.«