Medtem, ko se popularna družbena omrežja, kot so Facebook, Twitter in Instagram, osredotočajo predvsem na sliko, video in pisano besedo, se Clubhouse osredotoča na zvočne posnetke. In tako bo večinoma veljalo tudi za Hotline, čeprav bo ta dodal tudi možnost uporabe kamere, torej video vsebin.
V času pandemije so družbena omrežja vedno bolj priljubljen način za druženje in izmenjevanje informacij - saj je druženje v živo v večini sveta omejeno. Clubhouse se je pri tem zelo dobro odrezal in je na sledi svojemu velikemu bratrancu TikToku - ki je zagotovo najbolj popularna aplikacija med mladimi ta trenutek.
Ker se Clubhouse omejuje za zvočne posnetke, služi tudi kot platforma za družbeno kritiko in politične diskusije. To še posebej velja za Rusijo, kjer je aplikacija zaradi zbiranja mnenj Putinovih nasprotnikov, prišla na predsednikov črn seznam.
Facebook Hotline je trenutno v poskusni fazi, uporabniki pa ga opisujejo kot mešanico Instagrama in Clubhousea. Med poslušanjem v živo se lahko postavlja tudi vprašanja, kar pri družbenem omrežju Clubhouse ni mogoče, razlika pa je tudi v tem, da Facebookova različica ne omejuje števila sodelujočih. Ali bodo prav te nadgradnje ključne, da bo nova aplikacija prevzela uporabnike stare, bo povedal čas.
Kdaj bo aplikacija Facebook Hotline na voljo za uporabo v Sloveniji, ni znano.