Čeprav je v tem času dama v magenta pakiranju doživela kar nekaj preobrazb, se njen nezamenljiv okus in kakovost nista spremenila. To je tisto, kar Slovenci najbolj cenimo in jo pijemo že pet desetletij. Jutranja kava še vedno enako diši in nas opominja na tisto, kar v življenju res šteje. Kot je potrdila raziskava podjetja Ipsos, Slovenci pri kavi Barcaffè najbolj cenimo prav njeno nespremenjeno kakovost skozi čas, označujeta pa jo tudi ugled in zaupanje v znamko.
Najbolj uspešno doslej
»Ponosni in srečni smo, da je naša kava že 50 let navdih za boljši jutri in povod za začetek nečesa lepega,« so za polstoletno zvestobo slovenskih potrošnikov hvaležni pri Barcaffèju. »V iztekajočem se letu smo zaradi vašega neizmernega zaupanja in ljubezni do kave spisali najbolj uspešno zgodbo doslej, kar je pokazala tudi raziskava podjetja Ipsos, v kateri je sodelovalo 1000 ljubiteljev kave starih od 16 do 65 let. Barcaffè je najbolj zaupanja vredna blagovna znamka kave v Sloveniji, zaupanje vanjo pa se iz leta v leto še krepi,« so dodali.
Praznično obarvano leto
Res je za nami posebno leto. Leto sprememb, izzivov, prilagajanj in učenja, majhnih in velikih zmag, takšnih in drugačnih mejnikov. A okroglo leto bo zagotovo ostalo tudi v lepem spominu, prav zaradi velikih obletnic, kakršnih je pol stoletja, odkar so na trg poslali prvi zavitek omamno dišeče kavne mešanice iz takratne portoroške pražarne. Kakor se za takšna jubilejna praznovanja spodobi, so leto pri Barcaffèju obarvali še posebej praznično, s številnimi, spletnimi, dogodki in razvajanji za ljubitelje kave v zahvalo za desetletja zvestobe.
Najlepše zgodbe se pišejo skupaj, so prepričani pri Barcaffèju in vabijo vse kavoljube »naj se naša skupna nadaljuje tam, kjer se je začela, v družbi temne, dišeče kraljice«.