Glasbena industrija je ena od gospodarskih panog, ki jih je trenutna globalna pandemija najbolj prizadela, a pri Viberatu vidijo krizo tudi kot dobro poslovno priložnost. Večina dejavnosti se je namreč preselila na splet, okrepila pa se je vloga digitalnih medijev in pretočnih vsebin, kar je voda na mlin podjetja, ki je v zadnjih petih letih postavilo na noge najbolj izčrpno in organizirano podatkovno bazo glasbenikov, prizorišč in dogodkov na svetu.
Pri Viberatu po dolgih letih razvoja predstavljajo analitično orodje, ki popolnoma spreminja način, kako glasbeniki in drugi glasbeni profesionalci gradijo svoje kariere. Slednjim namreč omogoča, da s pomočjo podatkov, ki so prikazani na uporaben in enostaven način, sprejemajo prave odločitve.
''Na trgu obstaja manj kot deset podjetij, ki se ukvarjajo z glasbeno analitiko, vendar pa nobeno ne nudi tako celostne in tehnično dovršene storitve kot jo imamo mi,'' pravi direktor podjetja Matej Gregorčič, ki je projekt zagnal skupaj z DJ-jem in producentom Umekom. "Našo analitiko so že preizkusili pri treh največjih in najbolj vplivnih založbah, Universal, Sony in Warner, ki skupaj pokrivajo večino svetovne glasbene produkcije."
Viberatova analitika glasbenike razvršča po žanrih in državah, meri njihovo spletno popularnost in beleži aktivnosti na priljubljenih spletnih platformah, kot so YouTube, Spotify, Instagram in Shazam. Glasbeniki in glasbeni profesionalci imajo natančen pregled nad najuspešnejšimi pesmimi in videoposnetki, obenem pa lahko vidijo, iz katerih držav in celo mest prihaja največ njihovih oboževalcev. Orodje je namenjeno tudi založnikom, ki želijo meriti uspeh svojih varovancev, obenem pa najti nove talente.
"Naša analitika omogoča vsem enake možnosti za uspeh v glasbi," doda Gregorčič. "Če je kdaj pravi čas, da se okostenela glasbena industrija spremeni in posvoji analitični pristop, je to sedaj."