A kaj, ko je za to potreben prostor. Po možnosti postavljen tako, da boste med delom imeli mir in da, po drugi strani, ne boste motili drugih v vaši bližini. Idealno bi bilo, da si domačo pisarno uredite v eni od praznih sob. A če te nimate na voljo, na primer v trisobnem stanovanju, je ena od rešitev, da si pisarno uredite v dnevni sobi. Četudi je ta majhna, obstaja kar nekaj možnosti, kako si urediti lep in funkcionalen prostor na le nekaj kvadratnih metrih. Tu je nekaj nasvetov, kako začeti.
1. Poiščite prostor v stanovanju, čeprav majhen, ki ga najmanj potrebujete, in si tam postavite pisalno mizo. Na primer v kotu sobe, pod stopnicami ali pod oknom.
2. Pisalna miza naj bo čim manjša, taka, ki bo imela dovolj prostora za računalnik in nekaj delovne površine. Več ne potrebujete.
3. Ko delate, to jasno povejte. Če ste si pisalno mizo postavili v dnevni sobi, si med delom nadenite slušalke, tako bodo vsi vedeli, da vas ne smejo motiti.
4. Na pisalni mizi imejte samo najnujnejše stvari. Če bo miza založena z nepomembnostmi, boste manj učinkoviti, poleg tega bo ves prostor videti neurejeno.
5. Poskrbite za primerno osvetljavo. Najprimernejši je prostor pod oknom, s hrbtom pa bodite obrnjeni tako, da vas dogajanje v prostoru (na primer prižgana televizija) ne bo motilo.