DOBIČKONOSNO

Meghan in Harry sta nova znamka Sussex

N.S.
9. 4. 2019, 19.55
Deli članek:

Priljubljena princ Harry in Meghan Markle se zelo dobro "tržita" že vse od dneva, ko sta začela svoje razmerje. In tega se zavedajo tudi vsi trgovci.

Profimedia
Da sta Harry in Meghan kot blagovna znamka Sussex prava tržna niša, se zavedata tudi sama, a vsako priložnost izkoristita za pomoč drugim in dobrodelnost.

Britanska kraljeva družina in mnogi oboževalci britanske monarhije že odštevajo dneve, ko bodo na dvoru pozdravili novega otroka.

Meghan Markle je tarča govoric in poročanja vseh medijev vse od prvega zmenka s princem Harryjem – od tega, da ni kraljeve krvi, do težav v njeni družini, pa vse do tega, kakšne želje ima mladenka, ki ni rasla na dvoru. A kljub težavam jo je javnost sprejela, to se je pokazalo tudi, ko sta s princem odprla svoj instagram račun in se v manj kot šestih urah po prvi objavi zapisala v Guinnessovo knjigo rekordov.

Prva na stavnicah

Meghan in Harry rekorde podirata tudi na številnih stavnicah, saj ljudje množično vplačujejo stave, kjer ugibajo spol in ime otroka. Zdaj pa je tudi uradno znano, da sta po višini vplačanih zneskov prehitela celo Williama in Kate, saj nihče od njunih otrok ni bil deležen takšne evforije na stavnicah. Takrat naj bi se stave vrtele okoli treh milijonov evrov, britanski mediji pa zdaj pišejo, da bi se na stavah nabralo že devet milijonov evrov. Tako so ju mnogi mediji že označili za »blagovno znamko Sussex«, saj kot je videti, svoje ime zelo dobro tržita, s kar nekaj zanimivimi potezami pa sta ne nazadnje znova obudila ljubezen do britanske kraljeve rodbine. In prav tega je zelo vesela tudi prva dama kraljeve družine, kraljica Elizabeta, ki se zaveda, koliko v proračun prinašajo vsi njeni vnuki in pravnuki.