Estrada

Kratek avtodom s podaljškom

Revija Autobild
13. 6. 2017, 11.00
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.03
Deli članek:

Adrijin šestmetrski compact plus SLS ima »slide out«; s pritiskom na gumb vozilo podaljšamo za 71 centimetrov.

Majhen avtodom, a velika predstava. Tiho bzikanje prihaja iz zadnjega dela nadgradnje kompaktnega slovenskega avtodoma. Električno in z majhno markizo, ki ščiti pred umazanijo. 5,99 metra dolg dom na kolesih ponuja večino vsega, kar zmorejo le večji avtodomi.

S tem avtodomom Adria odgovarja na želje kupcev po majhnih merah, a kljub temu dovolj prostora. Novomeščani ta ideal dosegajo v polintegriranem compactu, ki ga lahko naročimo z dvema enojnima vzdolžnima posteljama ali dvojno.

TAKŠEN JE: Compact je zelo okreten polintegriran avtodom v razredu do 3,5 tone. Osnova je fiat ducato z nizko šasijo in 15-palčnimi kolesi. Osnovni model ima vgrajen 96-kilovatni dizelski agregat, na voljo pa je tudi močnejša različica s 109 kW moči. Osnovna cena modela je 60.492 evrov, za ta denar pa dobimo še voznikovo in sovoznikovo zračno blazino, ABS/ESP, pomoč za speljevanje v klancu in sistem stabilnosti Traction plus.

TAKO SE PELJE: Na testni progi je SLS prav zabaven. 109-kilovatni dizelski motor pospešuje dobro, končna hitrost je 160 km/h, a takrat je motor zelo glasen, vožnja pa manj udobna. Potovalni tempo je nekje med 110 in 130 km/h. Pospeški okoli šest sekund do 50 km/h oz. 12 sekund do 80 km/h pomenijo, da bo vožnja živahna. Povprečna zavorna pot s 100 km/h je na našem desetkratnem preskusu znašala 46,87 metra, kar je dobro povprečje. Obračalni krog je 12,7 metra, volan padaje dobre povratne informacije in občutek kontakta s cesto. Poleg vsega je serijski ESP pri slalomu in testu izogibanja suveren, hiter in varen.

TO NUDI: Moderen, privlačen dizajn znotraj in zunaj. V garažo lahko dostopamo z obeh strani, centralni komandni sistem je enostaven in postavljen nad vrata bivalnega dela. Ta so s širino 51 centimetrov ožja, kot smo vajeni. Streha, stene in tla iz umetne mase so ojačane s steklenimi vlakni (GFK). Kot izolacijski material je Adria za ta model uporabila EPS, mešanico med trdo peno in stiroporom. Zmoti le slab pregled na desno širokokotno ogledalo zaradi visokih kaset stranskih rolojev v vozniški kabini. Pri vožnji bo tako moral pomagati sopotnik. Razen tega se compact slide out pelje nevpadljivo in v prometu brez kakšnih posebnosti. Prava predstava se začne šele, ko vozilo parkiramo in ga podaljšamo.