Estrada

Zgodba o uspehu: Najboljša prednovoletna zabava

Alesh Maatko
29. 12. 2014, 20.45
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.56
Deli članek:

Skupina Media 24, ki združuje priljubljene medije, med njimi časopisa Svet24 in Ekipa24, radio Aktual, revije Salomonov oglasnik, Jana, Stop, Lady, Obrazi in mnoge druge, je poskrbela za edinstveni spektakel.

KMA

Če nekaj dni po zabavi potegnemo črto, lahko brez slabe vesti zapišemo, da je odmevna SVETovna zabava, o kateri smo v našem časopisu že poročali, na Gospodarsko razstavišče privabila vse tiste znane in slavne Slovence, ki soustvarjajo svet medijev in marketinga. Predvsem pa je bila to ena najboljših prednovoletnih zabav tega leta, na kateri so zbrane navdušili številni gostje, med njimi Helena Blagne, ki je obiskovalce navdušila z opernimi arijami, z vrhunskimi priredbami uspešnic Raya Charlesa pa nas je ganil Uroš Perić. Na modni reviji so manekenke in manekeni predstavili obleke priznanih slovenskih oblikovalk Urše Drofenik in Maje Ferme ter spodnje perilo Palmers in čevlje Humanic.

»Dober mesec dni priprav, dialogov, ogledov lokacij in dela za SVETovno zabavo ni bil zaman. Vsak je delal svoje, zgodba uspeha se je rodila.« Igor Jelen - Iggy

»Kljub temu da smo prepoznavni po pravljičnih, nežnih in poročnih oblekah, smo tokrat predstavili oblačila in dodatke za tiste uspešne ženske, ki prihajajo v naš salon Maja Ferme na Rimsko 5 v Ljubljano in imajo neustavljivo energijo. Tisto energijo skrivnostne, elegantne, močne in uspešne ženske – ženske bojevnice, ki se nikoli ne preda,« je ob zaključku revije povedala modna oblikovalka Maja Ferme, ki jo najdete tudi na www.majaferme.com.

A tako uspešne prireditve zagotovo ne bi bilo brez avtorja, režiserja in scenarista svetovnega formata, Igorja Jelena - Iggyja, ki nam je zaupal, da je šlo pri projektu za skupno delo, kjer je vsak odigral svojo vlogo. »Dober mesec dni priprav, dialogov, ogledov lokacij in dela za SVETovno zabavo ni bil zaman. Izredno profesionalna ekipa Media 24, sodelovanje vodstva pri soustvarjanju scenarija, iskanje cenjenih sponzorjev, neprestan kontakt odličnih tržnikov, popolno zaupanje pri kreaciji dogodka, izboru nastopajočih, scenariju in režiji. Pri usklajevanju je vsak delal svoje, zgodba uspeha se je rodila,« je za zaključek dodal Iggy, ki je tako znova presenetil.