Velika izguba za Netflix

Netflix izgubil 200.000 naročnikov, prva izguba v več kot desetih letih

M.U.
20. 4. 2022, 09.23
Posodobljeno: 20. 4. 2022, 09.44
Deli članek:

Netflix je letos poročal o izgubi 200.000 naročnikov – prvič, da se je baza strank zmanjšala po 11 letih.

profimedia
Netflix - upad naročnikov

Kot poroča ameriška televizijska mreža Bloomberg, se je upad naročnikov morda šele pričel. Netflix je v poročilu o zaslužku dejal, da pričakuje, da bo v drugem četrtletju 2022 izgubil dodatna dva milijona naročnikov.

Izgubo napovedujejo kljub temu, da je Netflix v prvem četrtletju, v Afriki, beležil milijon novih uporabnikov. Te dobičke so nadomestile izgube po vsem svetu, zlasti v ZDA in Kanadi, kjer je 600.000 ljudi prekinilo svoje storitve po dvigu cen. Prav tako je podjetje izgubilo 700.000 naročnikov po tem, ko je prenehalo delovati v Rusiji, kot posledica invazije na Rusijo.

Veliki ponudnik interaktivnih vsebin skupno beleži 221.6 milijona naročnikov, vendar to ne vključuje približno oceno 100 milijona gospodinjstev, ki si geslo delijo. Netflix meni, da je ta neplačniška populacija ključna za njihovo rast, kar je eden od razlogov, da je prejšnji mesec začel testirati pristojbino za skupno rabo gesla.

gen-i, elektrika, električna-energija, sončna-elektrarna

Gospodarstvo

Maksimalna energetska neodvisnost s paketom Pametna samooskrba

V pismu za delničarje je Netflix zapisal, da jim je ogromno povečanje naročnikov v času pandemije covida-19 dalo neko popačeno sliko o tem, koliko je zares zanimanja za platformo, ampak dodaja, da kljub temu ostajajo optimistični.

Del načrta za ponovno pridobivanje naročnikov je cenejši oglasni prostor. »Tisti, ki so spremljali Netflix, vedo, da sem proti zapletenemu naročanju in velik oboževalec preprostega naročanja,« je dejal so-izvršni direktor Reed Hastings. »Kljub temu pa sem večji oboževalec izbire potrošnikov. Na ta način lahko potrošniku, ki bi rad imel nižjo ceno in je strpen do oglasov, lahko ponudil vsebine, ki si jih želijo, kar se mi zdi smiselno.«

Ta nova možnost oblikovanja cen naj bi bila na voljo v naslednjem letu ali dveh.

Kljub 24-odstotnemu upadu naročnikov, Netflix še vedno ostaja daleč najuspešnejša platforma za pretakanje vsebin v industriji, v kateri vse bolj prevladujejo velike korporacije (Disney+, HBO Max, Peacock, NBCUniversal, Paramount+...)

Zanimivosti

blazina
Sveža postelja

Za sladek spanec primerno vzdržujte odeje in vzglavnike

žafran v kulinariki
Rastline v kulinariki

Žafran je nekoč slovel kot zdravilo, danes kot začimba

rep08-2025_naslovka
Zanimivosti

Koga se boji Janez Janša: predsednik SDS na shod Ruparjevih upokojencev prišel v spremstvu telesnih stražarjev

Roškar, Glorija in Tijan
Posebna gosta

Na počitnicah pri Roškarju: Navihana osnovnošolca zabavala voditelja

opuncija
Indijska figa

Zdrav sadež, ki ima pomembno vlogo pri ohranjanju zdravja ožilja

Rakek_emb_skupina03
Zanimivosti

Prihodnost farmacevtske embalaže: Inovativni pristopi DS Smith Slovenija na sejmu Pharmapack 2025