Kot poroča ameriška televizijska mreža Bloomberg, se je upad naročnikov morda šele pričel. Netflix je v poročilu o zaslužku dejal, da pričakuje, da bo v drugem četrtletju 2022 izgubil dodatna dva milijona naročnikov.
Izgubo napovedujejo kljub temu, da je Netflix v prvem četrtletju, v Afriki, beležil milijon novih uporabnikov. Te dobičke so nadomestile izgube po vsem svetu, zlasti v ZDA in Kanadi, kjer je 600.000 ljudi prekinilo svoje storitve po dvigu cen. Prav tako je podjetje izgubilo 700.000 naročnikov po tem, ko je prenehalo delovati v Rusiji, kot posledica invazije na Rusijo.
Veliki ponudnik interaktivnih vsebin skupno beleži 221.6 milijona naročnikov, vendar to ne vključuje približno oceno 100 milijona gospodinjstev, ki si geslo delijo. Netflix meni, da je ta neplačniška populacija ključna za njihovo rast, kar je eden od razlogov, da je prejšnji mesec začel testirati pristojbino za skupno rabo gesla.
V pismu za delničarje je Netflix zapisal, da jim je ogromno povečanje naročnikov v času pandemije covida-19 dalo neko popačeno sliko o tem, koliko je zares zanimanja za platformo, ampak dodaja, da kljub temu ostajajo optimistični.
Del načrta za ponovno pridobivanje naročnikov je cenejši oglasni prostor. »Tisti, ki so spremljali Netflix, vedo, da sem proti zapletenemu naročanju in velik oboževalec preprostega naročanja,« je dejal so-izvršni direktor Reed Hastings. »Kljub temu pa sem večji oboževalec izbire potrošnikov. Na ta način lahko potrošniku, ki bi rad imel nižjo ceno in je strpen do oglasov, lahko ponudil vsebine, ki si jih želijo, kar se mi zdi smiselno.«
Ta nova možnost oblikovanja cen naj bi bila na voljo v naslednjem letu ali dveh.
Kljub 24-odstotnemu upadu naročnikov, Netflix še vedno ostaja daleč najuspešnejša platforma za pretakanje vsebin v industriji, v kateri vse bolj prevladujejo velike korporacije (Disney+, HBO Max, Peacock, NBCUniversal, Paramount+...)