Rekord je padel tudi decembra, ko je delež električnih vozil med vsemi prvič registriranimi na mesečni ravni dosegel 66,7 odstotka. "Vse te številke kažejo na izjemno pozitiven trend," je dejala generalna sekretarka Norveškega združenja električnih vozil Christina Bu.
S tem se ta skandinavska država, ki je obenem največja proizvajalka nafte v zahodni Evropi, približuje cilju za leto 2025, ko naj bi bili vsi tam prodani novi avtomobili brez škodljivih izpustov, torej električni ali na vodik.
Napredek med drugim dosega z visokimi finančnimi spodbudami. Električni avtomobili so na Norveškem namreč tako rekoč oproščeni vseh davkov, kar njihove cene predvsem pri vozilih višjega cenovnega razreda naredi bistveno bolj konkurenčne.
Nekatere ugodnosti, kot je izvzetje takšnih vozil iz cestninskega sistema, je vlada sicer odpravila, a to na priljubljenost električnih vozil očitno ni vplivalo.
Štirje najbolje prodajani električni avtomobili na Norveškem so bili lani Audi e-tron, Tesla Model 3, Volkswagen ID.3 in Nissan Leaf.
Okrepil se je tudi tržni delež hibridnih vozil. Znašal je 29,1 odstotka, kar je 3,2 odstotne točke več kot predlani.