Posel je vreden dve milijardi dolarjev (1,8 milijarde evrov), omenjena investicija pa 700 milijonov dolarjev (634,4 milijona evrov). Alibaba bo na ta način prevzela nadzor nad Kaolo, ki predstavlja eno vodilnih spletnih nakupovalnih platform za tuje znamke na Kitajskem.
Podjetji, ki kotirata tudi na newyorški borzi, sta napovedali, da bo Kaola še naprej delovala samostojno pod svojo znamko, dobila pa bo novega izvršnega direktorja. To bo postal aktualni prvi mož platforme Tmall, ki je prav tako del Alibabe. Alibaba in NetEase sta dosegla tudi dogovor, v skladu s katerim bo Alibaba skupaj s soustanoviteljem naložbenega podjetja Yunfeng Capital investirala okoli 700 milijonov dolarjev v NetEaseov Cloud Music.
Alibaba naj bi s tem prevzemom pridobila prednost pred kitajskimi tekmeci, kot sta JD.com in Pinduoduo, in ostala osrednja znamka za spletno trgovanje na Kitajskem.